[quote="pwaverijn"][quote="Rufio"]Emily Batty
[/quote]
wow, die is wel echt knap zeg :O[/quote]
Raad eens ? Miss Batty wint de U23 race bij de Wereldbeker in Houffalize! Erg mooi om live in actie te zien . We hadden d'r al ruim voor de start gespot, en hadden democratisch besloten dat zij niet én hard kon fietsen én zo lekker kon zijn. Toch dus.
www.emilybatty.com
Schone dames!
-
- Forum-lid
[quote="skimons"][quote="Corniel"]Titia van der S.
(Ze schijnt niet onverdienstelijk te fietsen)
"plaatjes"
Ze heeft wat mij betreft vooral mooie benen. Maar goed, ieder z'n meug.[/quote]
hee, die ken ik! zij was vorige week jarig!
ze fietst inderdaad niet onverdienstelijk (tot voor kort bij OWC wedstrijden)[/quote]
Die ken ik ook wel, ze zal ongeveer van mijn leeftijd zijn; iets ouder misschien.
Hebben namelijk op dezelfde middelbare school gezeten. Vaak genoeg zien lopen:p
(Ze schijnt niet onverdienstelijk te fietsen)
"plaatjes"
Ze heeft wat mij betreft vooral mooie benen. Maar goed, ieder z'n meug.[/quote]
hee, die ken ik! zij was vorige week jarig!
ze fietst inderdaad niet onverdienstelijk (tot voor kort bij OWC wedstrijden)[/quote]
Die ken ik ook wel, ze zal ongeveer van mijn leeftijd zijn; iets ouder misschien.
Hebben namelijk op dezelfde middelbare school gezeten. Vaak genoeg zien lopen:p
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
[quote="wielerplaza.nl"]Ze heeft met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niets aan onder die rok (..)[/quote]
Oordeelt u zelf:
Na wat spelen met fotosoep wordt het wel duidelijk. Hoewel ik het mooie meiden vind (vooral de rechter dan, voor de kijkers dus links ) wordt ik nu niet bepaald opgewonden van een dergelijk (bever)shot. Een woord dat in deze geschoren tijden sowieso niet echt meer van toepassing is, maar dat terzijde.
Oordeelt u zelf:
Na wat spelen met fotosoep wordt het wel duidelijk. Hoewel ik het mooie meiden vind (vooral de rechter dan, voor de kijkers dus links ) wordt ik nu niet bepaald opgewonden van een dergelijk (bever)shot. Een woord dat in deze geschoren tijden sowieso niet echt meer van toepassing is, maar dat terzijde.
- de zwarten
- Forum-lid HC
haha, Corniel toch Je wordt er niet opgewonden van, maar het is toch genoeg om even enkele minuutjes gedetailleerd aandacht aan te besteden ;p
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
[quote="Corniel"][quote="wielerplaza.nl"]Ze heeft met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niets aan onder die rok (..)[/quote]
Oordeelt u zelf:
[/quote]
Ze heeft wel degelijk een slipje aan , kijk maar eens goed met jullie perverse geest :D:D Jullie zien gewoon wat jullie willenzien !! Ik zie toch duidelijk een paars kleurige string. Ik heb de string zwart gemaakt om het iets duidelijker te maken.
Ze is niet echt lelijk maar om nu dat te willen zien ...bah bah bah :p
Oordeelt u zelf:
[/quote]
Ze heeft wel degelijk een slipje aan , kijk maar eens goed met jullie perverse geest :D:D Jullie zien gewoon wat jullie willenzien !! Ik zie toch duidelijk een paars kleurige string. Ik heb de string zwart gemaakt om het iets duidelijker te maken.
Ze is niet echt lelijk maar om nu dat te willen zien ...bah bah bah :p
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
[quote="Dario"]Ik wil niet moeilijk doen, maar persoonlijk vind ik die links op de foto mooier.[/quote]
Zoals je kon lezen vond ik dat ook.
Zoals je kon lezen vond ik dat ook.