Cervélo
-
- Forum-lid
Dit heb ik daarnet gekregen van de UPS man:
Rara, wat is het...
Een Cervélo Soloist Team in "maatje" 61!
Met deze voorvork:
Qua gewichten:
Frame(61): 1532gr.
Vork(uncut): 477gr.
Zadelpen: 264gr.
Dank aan Eric iig!
Rara, wat is het...
Een Cervélo Soloist Team in "maatje" 61!
Met deze voorvork:
Qua gewichten:
Frame(61): 1532gr.
Vork(uncut): 477gr.
Zadelpen: 264gr.
Dank aan Eric iig!
Nulla tenaci invia est via!
Is deze alu vork beter dan een Wolf Full Carbon uit een soloist team uit 2006?
Ik heb namelijk een Wolf vork gekregen waar geen CL of SL op staat
Glanzend carbon, niet mat als deze dus...
Ik heb namelijk een Wolf vork gekregen waar geen CL of SL op staat
Glanzend carbon, niet mat als deze dus...
-
- Forum-lid
Deze middag dus m'n frame toegekregen maar ik merkte een klein probleempje op.
De bout van de voorrem is een stukje te kort. Waar kan ik ergens een langere vinden? Ik dacht gewoon in de Gamma, zelfde breedte maar een stukje langer? Of persé een Shimano exemplaar?
De bout van de voorrem is een stukje te kort. Waar kan ik ergens een langere vinden? Ik dacht gewoon in de Gamma, zelfde breedte maar een stukje langer? Of persé een Shimano exemplaar?
Nulla tenaci invia est via!
-
- Forum-lid
Amclassic-fan schreef:de monsternaar schreef: ik heb eerst mijn gewicht gewogen en toen met fiets,
dan is het verschil de fietsgewicht denk ik?
Dat zou wel werken als de nauwkeurigheid van de personen weegschaal minder dan 100 gram was geweest. Maar de nauwkeurigheid houdt echt wel op bij een kg, ondanks dat er nog een extra cijfertje achter de komma staat. Maar dat laatste getal staat er alleen maar op omdat de consument denkt dat 't dan beter is.
HÉ, ik laat het van de week wel op een andere manier wegen, bij een vriend van mij die heeft een racefietswinkel op scheveningen, dan horen jullie het nog
ik denk zelf dat het op 6,6 kg zal uit komen.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
-
- Forum-lid
Hey Andro,
Zag vandaag dezelfde fiets als jij hebt met EPBIKE wielen erin en van die zwarte blackspire bladen op de crank. Wel een VET ding hoor!![img=http://i187.photobucket.com/albums/x288 ... rge004.jpg][img=http://i187.photobucket.com/albums/x288 ... rge005.jpg]
Dat zijn toch die blackspires die jij zo graag op je fiets wil hebben?
Zag vandaag dezelfde fiets als jij hebt met EPBIKE wielen erin en van die zwarte blackspire bladen op de crank. Wel een VET ding hoor!![img=http://i187.photobucket.com/albums/x288 ... rge004.jpg][img=http://i187.photobucket.com/albums/x288 ... rge005.jpg]
Dat zijn toch die blackspires die jij zo graag op je fiets wil hebben?
reclame
Heeft iemand een lakstift-tip voor de rode SLC en de zwarte wolf SL vork?
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid HC
HenkV schreef:Heeft iemand een lakstift-tip voor de rode SLC en de zwarte wolf SL vork?
Nu al nodig!
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Vind je het gek? Uit het vandaag gefietst topic:
Maar even serieus. Is het uit voorzorg of heb je schade aan die prachtige fiets?
HenkV schreef:126 km, 756 hm, 4:30 uur vandaag. De regen van gisteren lag stijf bevroren op de piste cyclable dus spekglad! Af en toe de fiets door de berm moeten duwen omdat er gewoon 2 cm ijs lag. Gelukkig deed de zon goed z'n best dus na 'n uurtje was het leed geleden. Maar wat is dat mooi als alle velden en wegen zo stijf bevroren zijn! Besneeuwde bergtoppen baden in het zonlicht...
Maar even serieus. Is het uit voorzorg of heb je schade aan die prachtige fiets?
-
- Forum-lid HC
Bottecchia schreef:Vind je het gek? Uit het vandaag gefietst topic:
HenkV schreef:126 km, 756 hm, 4:30 uur vandaag. De regen van gisteren lag stijf bevroren op de piste cyclable dus spekglad! Af en toe de fiets door de berm moeten duwen omdat er gewoon 2 cm ijs lag. Gelukkig deed de zon goed z'n best dus na 'n uurtje was het leed geleden. Maar wat is dat mooi als alle velden en wegen zo stijf bevroren zijn! Besneeuwde bergtoppen baden in het zonlicht...
Maar HenkV schreef ook:
HenkV schreef:nou, ik had alweer 2 dagen m'n oude fiets gebruikt ivm goor weer en had wel weer zin in de slc. Antwoord: ja dus... Maar ik ben wel voorzichtig hoor, ben geen 18 meer ))))) sorry am )) !
Dus niet voorzichtig en wel 18 :p
What makes the boat go faster?
ik had het kunnen weten
nee hoor, niets van dat alles. Wat wel een zwak punt is op die SLC is de plek waar de kabels de buis ingaan. Daar zit steeds beweging in en dat is slecht voor de lak. Ik heb er nu een mooi rood stikkertje onder dus je ziet er niets van maar ik wil dat graag netjes herstellen...
Stelletje roddelkonten...
nee hoor, niets van dat alles. Wat wel een zwak punt is op die SLC is de plek waar de kabels de buis ingaan. Daar zit steeds beweging in en dat is slecht voor de lak. Ik heb er nu een mooi rood stikkertje onder dus je ziet er niets van maar ik wil dat graag netjes herstellen...
Stelletje roddelkonten...
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Cervelootje schreef:[img=http://i187.photobucket.com/albums/x288 ... rge005.jpg]
Dat ziet er wel strak uit moet ik zeggen!
"Try not. Do or do not......there is no try"