Actiefoto's
- alliance_0
- Forum-lid
+1 Goed fietsen of niet, maakt niet uit de helm op, en dan wel zo als het hoort.alliance_0 schreef: ↑07 sep 2017 15:27Het zou voor mij niet zo'n punt zijn. OF helm vast OF niet meer op de racefiets, zou bij mij de keuze zijn.
Ik heb kinderen, die gelukkig zelf ook het nut er vanaf het begin in gezien hebben.
(Er zijn ook wel een aantal helmen kapot gevallen).
-
- Forum-lid
Mooie foto's!
Inderdaad mooie foto's. Doet me denken aan die ene zesdaagse die ik jaren geleden eens heb bezocht in Zuidlaren (Dr.). Prachtige happening maar ontzettend jammer dat er nooit een vervolg is gekomen.
"Allow yourself to be a beginner. No one starts off being excellent!"
-
- Forum-lid
De kosten van zo'n zesdaagse zijn immens. In 2007 en 2008 heb ik het redelijk van dichtbij gevolgd. Alleen al het aanleggen van de baan in Zuidlaren kostte destijds € 300.000,-. Capaciteit van de tribunes en binnenterrein 6.000 personen.
Ook de Zesdaagse van Amsterdam heeft al het loodje gelegd.
Ook de Zesdaagse van Amsterdam heeft al het loodje gelegd.
- Wolfhound32
- Forum-lid
NCK TTT afgelopen zaterdag in en om Dronten. Mijn eerste "wedstrijd".
Die regen geeft een spectaculair effect, Heel fraai gemaakt.Memento_Mori schreef: ↑12 aug 2017 15:25 Ik ben dit uiteraard niet zelf op de foto....maar ben daarentegen wel de fotograaf.
1234567
Gek van de weg, de MTB en het gravel