Wilier
+1, print ook eigen ontwerp (vector image). Blijft prima zitten (in mijn geval de "ultra" van mijn campa neutron wielen in cannondale groen )ridley orion schreef:Bij frame stickers .nl kun je ze ook bestellen met duidelijke gebruilks aanwijzing kijk maar eens op site voor voorbeelden
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
niet.... zolang je de 'ondergrond' vetvrij maakt en de stickers naar voorbeeld van het origineel plakt...method1.1 schreef:Hoe moeilijk is het zelf plakken van stickers ?
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
Allen een goede optie van het verwijderen van de decals.scottpch schreef:Marc, graphickshack.co.uk, maakt hele mooie flinterdunne decals voor je wielen.
Scottpc een hele goede link.
Ik heb gelijk de Campagnolo Decals besteld. In het donkergrijs/graphite
De wielen zijn nu stickerloos, geen onaardig gezicht, maar iets meer fleur in het leven mag wel.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
@MarcFaFo.. ben best benieuwd hoe de fiets er nu uitziet met de stickerloze wielen...
je hebt overigens ook kleine campagnolo stickers... (oude bora ultra's hadden die).. beetje lightweight achtig krijg je dan
je hebt overigens ook kleine campagnolo stickers... (oude bora ultra's hadden die).. beetje lightweight achtig krijg je dan
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
Et Voila....qua foto niet helemaal duidelijk. Als je echt duidelijke foto's wilt zien geef maar even een seintje dan stop ik er wat meer tijd in. Maar persoonlijk vind ik het wat saai en de alu remrand iets te aanwezig. Vandaar de wat grote stickers van Campa om daar wat aandacht op te vestigen.Monza36 schreef:@MarcFaFo.. ben best benieuwd hoe de fiets er nu uitziet met de stickerloze wielen...
Laatst gewijzigd door MarcFaFo op 02 jan 2015 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Is idd moeilijk te zien, alles is wat donker op deze foto . Stickers zouden niet misstaan zolang de kleur maar niet te fel is.
Heb voor hetzelfde frame nu full carbon (50mm) besteld. Ik ga er het Wilier logo opplakken in de kleur zoals het op het frame staat. Rood in de wielen lijkt me er net over denk ik.
Heb voor hetzelfde frame nu full carbon (50mm) besteld. Ik ga er het Wilier logo opplakken in de kleur zoals het op het frame staat. Rood in de wielen lijkt me er net over denk ik.
Laatst gewijzigd door method1.1 op 30 dec 2014 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
Ik had op m'n Cosmic C.SLR ook de grafietkleurige stickers van Graphicshack. Wanneer het licht erop viel, zag je de tekst wel, was decent aanwezig absoluut niet schreeuwerig.
Die alu remrand blijft irriteren, alleen op te lossen met een vol carbon wiel!
Die alu remrand blijft irriteren, alleen op te lossen met een vol carbon wiel!
Ga zo direct weg. Zal vanavond een paar fatsoenlijke foto's plaatsen. @scottpch Qua kleur stelling denk ik dat het precies is ik wil. Tja carbon wiel. Mijn vrouw zegt doen. Mijn verstand is nog niet overtuigd...
-
- Forum-lid HC
Wanneer je vaak op het vlakke land vertoefd, moet je het gewoon doen. Alleen remblokjes wisselen is een paar minuten werk en de looks zijn helemaal goed.
Zelfs wanneer ik naar Limburg ga, laat ik m'n carbon wielen zitten. Alleen de hoogte van de wielen varieerd dan.(38mm ipv 50mm).
Zelfs wanneer ik naar Limburg ga, laat ik m'n carbon wielen zitten. Alleen de hoogte van de wielen varieerd dan.(38mm ipv 50mm).
- Wolfhound32
- Forum-lid
Dat is zoiets als een goddelijke zegen. Niet meer twijfelen en direct doen!!!!!!MarcFaFo schreef:Ga zo direct weg. Zal vanavond een paar fatsoenlijke foto's plaatsen. @scottpch Qua kleur stelling denk ik dat het precies is ik wil. Tja carbon wiel. Mijn vrouw zegt doen. Mijn verstand is nog niet overtuigd...