PieF schreef:Je hebt toch een ideale houding?
Als je dan je pads dan een totaal andere positie geeft, klopt deze toch niet meer? :s
Wat is een ideale houding?
Ik denk dat ik met deze relatief eenvoudige ingreep dieper kan gaan zitten, en iets beter gestroomlijnd.
Ongetwijfeld zal ik ook wel moeten gaan sleutelen aan de overige instellingen, zoals zadel iets verder naar voren en de breedte van de pads.
Mocht het zoveel problemen opleveren dat ik m'n kracht niet meer kwijt kan of pijntjes krijgen erdoor, dan is t weer snel omgebouwd naar de comforthouding.
MJ schreef:MJ schreef:Ik ben deze winter ook beetje aan het verzamelen geweest, onderstaand resultaat. hopen dat het trappen ook een beetje gaat lukken.
aan het materiaal ligt het hopelijk niet meer!
plaatje
stond gisteren een beetje als laatste reactie, daarom even quote, Wat zouden jullie hier nog aan verbeteren/veranderen of zo houden?
Een scherpere foto
Argon18, ik vind het mooie frames.
Alvorens ik de P2C kocht, heb ik er ook naar gekeken, maar persoonlijk vond ik die iele zadelpen uit een brede buis zo lelijk, dat ik m links heb laten liggen.
Jammer van deze constructie, want verder vind ik het fraaie fietsen voor een reële prijs.
Verbeteren/veranderen; probeer een plaatje te laten schieten als je een rondje aan t rijden bent ermee.
Ongetwijfeld valt er dan iets meer over op te merken, positief bedoeld dan he.