Canyon
Gisteren m'n witte Roadlite 6.0 binnen gekregen. Fiets even in elkaar knutselen. (Ben nog 't langste bezig geweest met de KM-teller.) En gaan met die banaan. Alles is meteen perfect afgesteld!
Canyon Roadlite / Cannondale Super Six Evo Hi-Mod
-
- Forum-lid
Thanks Foosho! Heb de stuurpen maar meteen besteld.
-
- Forum-lid
Zit nog altijd te wachten op mijn zwarte roadlite 6, ging deze week (wk 19) geleverd worden maar heb nog altijd geen teken van leven ontvangen. Ik begin een beetje ongeduldig te worden. Weet er iemand welke maat (diameter) stuurpen op en roadlite 6 zit, ik bedoel een 1 1/8 of een 1 1/4? Hoe weet ik wanneer UPS aan mijn deur staat met mijn fiets, stel dat ik nog op mijn werk ben.
Ronald
Ronald
Stoempen en afzien!!
Je krijgt een bericht van Canyon zodra de fiets is verstuurd. Je kunt dan via track en trace "zien" waar de fiets is. Bij mij duurde dat maar 1 dag...... Qua stuurpen; zelfde voorvork als de AL of CF dussssss 1 1/4! Staat wederom op de site; http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/bike.html?b=1934
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
-
- Forum-lid
Stuurpen diameter: Roadlite's: 1 1/8 ! Alle Ultimate's: 1 1/4
Gr. Peter Canyon Benelux
Gr. Peter Canyon Benelux
-
- Forum-lid
Geen ervaring maar het lijkt me niet echt handig. Als ik het zo zie dan is je fiets totaal niet beschermd. Weet niet precies wat je ermee wil maar denk niet dat je fiets heel aankomt als je hem zo in het vliegtuig gooit.
-
- Forum-lid
Denk het niet, maar verwacht niet dat er hier veel mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Een mailtje of telefoontje naar Heerlen en je weet het.
@ Peter Canyon; er staat toch ECHT bij de Roadlite op de site dat ze een 1 1/4 stuurpen van Ritchey hebben.....zie mijn linkje naar jullie site!
@ Jaapieo (en Peter); idd een topservice! En uiteraard topfietsen !
@ Jaapieo (en Peter); idd een topservice! En uiteraard topfietsen !
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate