Kan dat treurige mens dan ook grapjes maken.?
Andere sporten gedaan vandaag?
Sinds een jaar of acht is de CPC mijn hoofddoel, omdat ik een marathon lopen en de voorbereiding helemaal zat was . CPC is een fantastisch snel parcours en ook supergoed geregeld . Vorig jaar 29 seconden te langzaam voor een nieuw PR. Die staat dus nog steeds op 1:30:56 van 2017 .Ik word er niet jonger op dus het wordt steeds moeilijker maar ga er weer voor .rikkert schreef: ↑30 sep 2024 07:48Mooi prestatie. Geeft altijd vertrouwen zo'n makkelijk race in een lekkere tijd. En binnen de 5 min de kilometer: KleinVerzet zal trots op je zijn.arnold schreef: ↑29 sep 2024 18:36 Vandaag als veredelde training de halve van haarlem gelopen. Best lastig parcours door de duinen. Ondanks 6 kilo verwijderd te zijn van mijn ideale wedstrijd gewicht en midden in trainingsblok te zitten 1:35 gelopen. Kwam absoluut niet steenkapot aan.
Mooie progressie om wederom een poging te doen mijn pr te verbeteren over 5 maanden
Waarvoor ben je in training?
Die discussie heb ik gelezen, maar niet gereageerd, werkelijk biizar. Je moet echt behoorlijk hard trainen wil je een marathon in 3 uur lopen of een halve marathon in 1:25. De man heeft geen idee waar die het over heeft qua trainingsarbeid met hardlopen. 90-95% van de (recreatieve) hardlopers zou dan niet mogen meedoen
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Bij mij zit er wel eens (5 dagen corona en lange reisdagen) een gat van een dag tussen maar gister "gewoon" een regenwandeling gedaan. Zal vandaag van hetzelfde wezen als ik naar buiten kijk.
Gelukkig meerdere wandelschoenen. In de regen wandelen is niet erg maar natte schoenen aantrekken heb ik een schurft aan. Waarschijnlijk een trauma wat ik over heb gehouden van een paar compleet verregende huttentochten
Gelukkig meerdere wandelschoenen. In de regen wandelen is niet erg maar natte schoenen aantrekken heb ik een schurft aan. Waarschijnlijk een trauma wat ik over heb gehouden van een paar compleet verregende huttentochten
En heden ten dage een paar smartphones of tabletten in je natte wandelschoenen steken heeft geen nut als je geen papieren kranten meer ontvangt.Gastheerg schreef: ↑01 okt 2024 12:38 Bij mij zit er wel eens (5 dagen corona en lange reisdagen) een gat van een dag tussen maar gister "gewoon" een regenwandeling gedaan. Zal vandaag van hetzelfde wezen als ik naar buiten kijk.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wandelen in de regen is inderdaad totaal niet erg. Sterker nog, in tegenstelling tot fietsen in de regen, kan ik van een regenwandeling vaak wel een soort van gelukkig worden. Alle geluiden worden gedempt door de regen, zodra je 500m buiten de bebouwde kom ben loopt je vaak alleen, heerlijk rustig. Ik vind het heerlijk om met dit soort druilweer door het Bentwoud te struinen.
Less is bore
-
- Forum-lid
Nee, ik weet inderdaad niet hoe het voelt om door toenemende vermoeidheid in de voorbereidingsweken voor een marathon de eerste kilometers in een training af te leggen met de permanente neiging om rechtsomkeer te maken omdat lichaam en geest op de grens van hun belastbaarheid balanceren.
Ook weet ik niet meer dat ik het stapsgewijze systeem voor "wedstrijdjes" introduceerde vanuit de topprioriteit "gezondheid."
Grappig dat steeds meer fietsers gaan hardlopen (ik zie het ook op mijn strava feed).
Ik kom zelf uit het voetballen en daar zie ik juist steeds meer 45plussers de overstap maken naar de fiets en die trekken geen hardloopschoenen meer aan (mede ivm slechte knieen/enkels).
Ik kom zelf uit het voetballen en daar zie ik juist steeds meer 45plussers de overstap maken naar de fiets en die trekken geen hardloopschoenen meer aan (mede ivm slechte knieen/enkels).
Ik denk dat KeinVerzet de schuilnaam is van Abdi Nageeye. En mensen die zich voorbereiden op een marathon in een iets lager tempo dan KleinVerzet die hebben namelijk geen last van de eerste kilometers in een training af te leggen met de permanente neiging om rechtsomkeer te maken omdat lichaam en geest op de grens van hun belastbaarheid balanceren. Die gaan langzaam dus die worden nooit moeKlein_Verzet schreef: ↑01 okt 2024 13:14Nee, ik weet inderdaad niet hoe het voelt om door toenemende vermoeidheid in de voorbereidingsweken voor een marathon de eerste kilometers in een training af te leggen met de permanente neiging om rechtsomkeer te maken omdat lichaam en geest op de grens van hun belastbaarheid balanceren.
Ook weet ik niet meer dat ik het stapsgewijze systeem voor "wedstrijdjes" introduceerde vanuit de topprioriteit "gezondheid."
Van die laatste frase kan ik überhaupt geen chocolade maken.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Van de eerste evenmin. Nix gut.
Extra leuk om nu het laarzenpad te doen.............daniel1975 schreef: ↑01 okt 2024 13:02 Ik vind het heerlijk om met dit soort druilweer door het Bentwoud te struinen.