Wielrenners in de Media (Geenstijl)
-
- Forum-lid
Fijne kop bij dat artikel. Voort hetzelfde geld is het "wielrenners rijden tegen traktor".
Als je de gemiddelde wielren-hater op feestboek mag geloven was dat wel het geval, sterker nog het was hun eigen schuld en de tractor had er nog een paar moeten overrijden....
Ondanks ik ook niks heb met grote groepen wielrenners is het echt schandalig die reacties, plus op de foto zie je wat senioren staan. Dus een zondagse senioren groep is in mijn optiek nu niet de groep die door vele weggebruikers echt gehaat zal worden. Helaas is de haat erg blind en worden zelfs de oudere verkeersdeelnemers al het slechts toegewenst
-
- Forum-lid
Misschien moeten we ook een klopjacht beginnen op mensen die ongepaste reacties geven bij dit soort gevallen. En ook bij hun werkgever aandringen op ontslag.
Heb je een dagtaak aan.
Ik volgde op fb chauffeurnieuws 2.0 dus proffesionele vrachtwagenchauffeurs.
Ben er uitgestapt vandaag,zelfs chauffeurs die bij de sponsor van Jumbo wielerploeg rijden.Profielfoto met een kind op de arm schaamteloze reactie’s.
Wat mij betreft mogen ze dit volk een verplichte cursus/heropvoeding geven.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Dat hebben een hoop mensen 2 weken geleden al gedaan ivm het ongeluk met de stint bij de spoorwegovergang in Oss. Toen werden er ook mensen aan de schandpaal genageld en zelfs ontslagen.
En zoals Nijkie al zegt je hebt er een dagtaak aan
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
En grap of een mening/gedachtengang is toch wel een groot verschil.amclassic-fan schreef: ↑01 okt 2018 20:13 In dat geval, wat is erger, iemand die een onsmakelijke en kwetsende grap maakt of iemand en z'n omgeving met de dood bedreigen.
Lees net dat er 1 van de 2 zwaargewonden is overleden op 60 jarige leeftijd.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
En we staan weer op dumpert (wel enigszins contextloos filmpje)
http://www.dumpert.nl/mediabase/7536819/673b776b
http://www.dumpert.nl/mediabase/7536819/673b776b
Vanochtend fietste ik met mijn zoontje van 9 een ritje van huis naar ons bedrijf (23 km) toen we vlak voor Groningen bij de Poffert een brug naderde, kwam er van achteren een groep van ca 20 wielrenners aan. Allemaal vlak langs ons heen schietend over de relatief smalle brug. Er gebeurde verder niets en ik kan de groep ook niet van asociaal gedrag betichten maar gelijktijdig kwam het ook erg intimiderend over. Het gevoel dat je geen kant op kan mocht het toch fout gaan. Ik ben zelf een zeer ervaren fietser en toch echt wel wat gewend. Maar als ik er al een unheimisch gevoel van krijg dan snap ik de massa “fietshaters” ergens ook wel