De grote wielren quiz!
De bovenstaande antwoorden zitten wel enigszins in de goede richting, maar zijn niet precies wat ik zoek.
-
- Forum-lid
Als aanvulling: door het voorkomen van vertragingen zorgen dat de rennens op tijd konden finishen (binnen de tijd) en dus ook de volgende dag konden starten.
In 1904 werden maanden later de eerste 4 uit het klassement gediskwalificeerd vanwege reizen met de trein. Supporters van de gediskwalificeerde winnaar Garin gooiden in de 1e etappe van 1905 125kg kopspijkers op de weg. Desgrange wou het deze protesterenden moeilijk maken?
-
- Forum-lid
Eelcoz zit te eten...
Ik zet net m'n bord weg...
[quote="BianchiSL3"]Eelcoz zit te eten... [/quote]
Heb jij camera's in mijn huis geinstalleerd ofzo?;) Maar het klopt, de pompoentaart smaakt prima (bord op schoot, samen met de laptop).
Kleine hint: Het heeft iets met het woord 'tegenstanders' te maken, maar dus niet de 'tegenstanders van de Tour'.
Heb jij camera's in mijn huis geinstalleerd ofzo?;) Maar het klopt, de pompoentaart smaakt prima (bord op schoot, samen met de laptop).
Kleine hint: Het heeft iets met het woord 'tegenstanders' te maken, maar dus niet de 'tegenstanders van de Tour'.
Die andere krant?
-
- Forum-lid
Le Velo dus?
Nee, dat bedoel ik ook niet.
-
- Forum-lid
Bedoel je de net ingevoerde rijwielwet die wielrennen op de weg niet toestond?
Edit: geloof dat dit een Nederlandse wet was..
Edit: geloof dat dit een Nederlandse wet was..
Met de invoering van het puntenklassement kan dit toch niks te maken hebben?
-
- Forum-lid
..en ook niet met de korte etappes die rijden in de duisternis moesten voorkomen?