Jan Janssen
-
- Forum-lid
@joeywl goed te horen dat het goed bevalt! Al JJ in het assortiment opgenomen
Spacer toren of geen spacer toren, het gaat er om dat je lekker zit op je fiets zonder klachten.Hikatomb schreef:@bladejanjmagic thanks. Ja, die spacertoren is in mijn ogen ook te groot. Als ik me comfortabel voel in deze houding hoop ik dat er nog wel wat af kan.
Veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe blade
Bedankt allemaal! Ik heb gisteren mijn eerste rondje gedaan met de blade en dat fiets wel heerlijk hoor. Vooral op iets slechter wegdek kan ik gewoon lekker door blijven trappen. Op mijn vorige volledige aluminium fiets stuiterde ik bijna de berm in. Ik zat nu erg comfortabel, dus ik verwacht dat ik de drop nog wel kan vergroten.
-
- Forum-lid
@DDX Is ook een super fiets!
@Hikatomb Mooi dat de Blade goed bevalt! Minder drop is mooier, comfort is ook wat waard!
@Hikatomb Mooi dat de Blade goed bevalt! Minder drop is mooier, comfort is ook wat waard!
10.000? Aardige prestatie! Leuk. Ik zit bijna op de 700 dit jaar... Moet me schamen!
-
- Forum-lid
@Joeywl 700 kilometer? Omdat je nu moet werken of is de oorzaak het partylive
Nog wel ff trainen voor de JJ Forumrit
Nog wel ff trainen voor de JJ Forumrit
Fantastische fiets waar je veel leuke km's op zal maken.Hikatomb schreef:@bladejanjmagic thanks. Ja, die spacertoren is in mijn ogen ook te groot. Als ik me comfortabel voel in deze houding hoop ik dat er nog wel wat af kan.
Heb bij mijn Blade in het begin ook een (te) grote spacertoren laten steken. Na opmerking van Bladejanmagic heb ik moeten toegeven dat dit idd een raar zicht aan het geheel gaf. Wou gewoon zeker zijn dat mijn rug niet gelijk te veel belast zou worden. Heb er dan toch met een bang hartje 1,5cm aan spacers afgehaald, wat resulteert in een beter beeld én bovenal een betere houding voor deze fiets. Geen rugprobleem en zou mss nog een spacer ervan af kunnen halen, maar ik ben geen Nibali, dus hou het maar zo (3cm spacers). Het verschil in hoogte van stuur met zadel is 9cm.
PS: @Hikatomb; hoe groot ben jij en wat is de maat van jou Blade aub?
Dit is mijn Blade nu:
Jan Janssen Blade & Tdf
-
- Forum-lid
@peet68 Altijd mooi een Blade in zwart wit!
-
- Forum-lid
@peet68 Altijd mooi een Blade in zwart wit!