Wat schakelt die Di2 toch heerlijk...
Ook een heel verschil van fiets, ivm m`n vorige TCR...
Geen spijt van die "wissel"...
![Afbeelding](http://i119.photobucket.com/albums/o156/JCANTON/036_zpsjv1a6grp.jpg)
Mooie fiets.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Godgodgod...zeuren over een tie-wrapje op een crank....booooah..John-C schreef:alliance_0 schreef:Nu bedenken ze een mooie manier om de sensor aan de fiets te bevestigen, positioneren ze hem zo dat je nog steeds zo'n foeilelijk magneetje met tie wraps op je crank moet bevestigen ipv een mooi klein magneetje op de pedaalas. Ik zet liever mijn sensor vast met tie wraps dan dat ik dat met het magneetje moet doen.
Haha...er heerst echt "Propel-koorts" ...Steven007 schreef:In de toekomst maar eens een testritje maken dan. Misschien past ie mij ook wel goed. Dan kan ik m'n TCR mooi voor woon-werk verkeer houden!
De ridesense zit volgens mij precies goed bij een 172,5 crank.alliance_0 schreef:Magneetje op de pedaalas werkt alleen als je de sensor op de juiste plaats kan plaatsen. Dat gaat niet met een sensor die op een daarvoor bestemde plaats op het frame kan worden gemonteerd. De sensor zit dan te ver naar voren en kan het signaal van het magneetje niet opvangen.