JaThijsvdnBerg schreef:Ontzettend domme vraag:
Passen er 25mm banden op een Trek Madone 2.1 2014 met de standaard velg?
Trek
-
- Forum-lid
ThanksNaambezet schreef:JaThijsvdnBerg schreef:Ontzettend domme vraag:
Passen er 25mm banden op een Trek Madone 2.1 2014 met de standaard velg?
-
- Forum-lid
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Denk alleen dat dat verstellen van de ISOspeed niet echt gaat werken.
Dat stel je eenmalig in...... en dan laat je het zo.
Trek Domane 2.3
Shimano 105
Shimano 105
Wellicht is het meer voor als je van normale tochten naar tochten gaat waar kasseien zijn, dan kan je je daarop voorbereiden door het anders in te stellenMike the Bike schreef:Denk alleen dat dat verstellen van de ISOspeed niet echt gaat werken.
Dat stel je eenmalig in...... en dan laat je het zo.
-
- Forum-lid
Lijkt mij wel handig als je weet dat je bij een tocht bijvoorbeeld klinkers gaat opzoeken.
Maak joe woar
Om de racefiets een tweede kans te geven heb ik deze vandaag, gebruikt, gekocht:
Een 2011, weinig gebruikte Trek 1.2 Alpha. Gekocht bij een fietsenmaker mét 2 maanden garantie. De prijs was erg klein voor mijn gevoel dus daar kan ik me denk ik geen buil aan vallen.
Alu frame, carbon zadelpin en voorvork. 9 speed. Tiagra/Sona afgemonteerd.
Ik heb er een klein stukje mee gefietst maar ben er al heel content mee. Fietst heerlijk. Als het bevalt ga ik voor de toekomst zeker meer in een racefiets investeren.
In ieder geval een heel verschil met de eerste die ik probeerde. Dat 'bouwmarkt' ding
Een 2011, weinig gebruikte Trek 1.2 Alpha. Gekocht bij een fietsenmaker mét 2 maanden garantie. De prijs was erg klein voor mijn gevoel dus daar kan ik me denk ik geen buil aan vallen.
Alu frame, carbon zadelpin en voorvork. 9 speed. Tiagra/Sona afgemonteerd.
Ik heb er een klein stukje mee gefietst maar ben er al heel content mee. Fietst heerlijk. Als het bevalt ga ik voor de toekomst zeker meer in een racefiets investeren.
In ieder geval een heel verschil met de eerste die ik probeerde. Dat 'bouwmarkt' ding
De eerste investeringen gedaan in de fiets. Niet overdreven want dat kan later nog wel bij een eventueel ander model maar toch lekker als starter.
Het slot en de lampen zijn een noodzakelijk kwaad ivm gebruik woon/werk.
Carbon stuurpin, stuur en bidonhouder gemonteerd. Ook het stuurlint vervangen. Wit is toch wel erg besmettelijk.
En de velgen/banden overgezet.
Het slot en de lampen zijn een noodzakelijk kwaad ivm gebruik woon/werk.
Carbon stuurpin, stuur en bidonhouder gemonteerd. Ook het stuurlint vervangen. Wit is toch wel erg besmettelijk.
En de velgen/banden overgezet.