Retro / oudere fietsen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voor €15 kun je idd niet gaan tobben als het goed werkt.
Less is bore
Frame grondig schoongemaakt en opnieuw opgebouwd met Chorus 10sp, 3ttt stuur en -pen, Brooks leren stuurlint, Regal zadel en Mavic ceramic velgen. Wielen zijn lomp en loodzwaar dus worden vervangen door Ambrosio Nemesis met tubes...
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Prachtig! Wat doe je met deze wielen?
Word jij ook al hebberig van die ceramische velgen....Walter G schreef:Prachtig! Wat doe je met deze wielen?
(Ik had dezelfde vraag al in gedachten)
Iemand nog op zoek naar een CM AA special maat 58, begin jaren 90? Volgens mij weet ik er één te koop voor een redelijk bedrag. Helaas een maatje te klein voor mij.
je hebt PB
De gazelle TdF van pagina is weer wat verder, vorige week wel even gereden maar met de nieuwe ketting sloeg alles door behalve 52(42)x14 met veel wind tegen best lastig ... Maar reed verder fijn en je ziet iedereen kijken van waar rijdt die nu op , leuk!
Inmiddels was ik bezig iemand te vinden die nog een afnemer had voor de 5 speed maiilard pion. Inmiddels gevonden bij een lokale fietsenmaker gelukkig, nu moet ik nog een goede 2e ha ds op ebay scoren zodat ik weer 10 versnellingen heb! Is Franse draad dus nieuw is er niets meer voor te koop.
Inmiddels was ik bezig iemand te vinden die nog een afnemer had voor de 5 speed maiilard pion. Inmiddels gevonden bij een lokale fietsenmaker gelukkig, nu moet ik nog een goede 2e ha ds op ebay scoren zodat ik weer 10 versnellingen heb! Is Franse draad dus nieuw is er niets meer voor te koop.
Vandaag de eerste keer fietsen op mijn zelfbouwprojectje. Stalen Sazelle vuelta, afgemonteerd met Shimano Ultegra 6600, Easton Vista SL wielen, 3T stuur en stuurpen en een prologo zadel.
-
- Forum-lid
Waarschijnlijk bedoel je Helicomatic. Dan ben je aardig de Jacques. Binnenkort is er weer een onderdelenbeurs in Neerkant, daar is dat nog wel op de kop te tikken. Anders cassettenaaf kopen en die inspaken, ben je van 't gedoe afrihodi schreef: Is Franse draad dus nieuw is er niets meer voor te koop.
@Alan: mooi om te zien. Ik heb hier ook nog zo'n frame staan. Dat de bovenbuis licht sloping is, verraste mij.