Wielrennen OS 2024
-
- Forum-lid
Heel knap gedaan!
Die lekke band was alleen om de andere fiets te showen ivm de restricties van het IOC mbt uitingen van de sponsors. Specialized mag blij zijn met Evenepoel.
Die lekke band was alleen om de andere fiets te showen ivm de restricties van het IOC mbt uitingen van de sponsors. Specialized mag blij zijn met Evenepoel.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Gewoon een knalprestatie ! Iedereen uit je wiel knallen is niet vanzelfsprekend. Madouas is ook geen doetje. En die opmerkingen over God e.d. moeten echt niet. Genieten van of minstens toch respect voor de prestatie en nu kijken wat hij vermag tegen Pogacar op het WK.
Spijtig voor Wout dat hij niet mocht meerijden met mathieu, ik had het goud ook een van beiden gegund maar ze waren niet goed genoeg denk ik. Ook ben ik blij dat Madouas meer dan verdiend nog zilver haalt.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid HC
Schitterende overwinning. Niks op af te dingen.
Maarja, woutje had gewoon mooi wel moeten rijden. Ik had het even vergeten zonder oortjes -:)
Hij offert nu wel heel veel op.
Maarja, woutje had gewoon mooi wel moeten rijden. Ik had het even vergeten zonder oortjes -:)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat zit in zijn karakter denk ik, wegcijferen voor anderen.wasbeer2006 schreef: ↑03 aug 2024 18:15.
Jammer, want nu met RE erbij gaat het op een WK ook niks meer worden voor Wout.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik heb naar geweldige sport zitten kijken! Ben er zelfs speciaal even voor naar huis gegaan van een Frans feest hier om de laatste 50km mee te pakken.
(En de honden eten te geven )
Maar wat een mooie wedstrijd zeg!
En wat een prestatie van die kleine hittepetit. Echt super gegund wat mij betreft
(En de honden eten te geven )
Maar wat een mooie wedstrijd zeg!
En wat een prestatie van die kleine hittepetit. Echt super gegund wat mij betreft
Om niet te prutsen moet je ook de benen hebben.daniel1975 schreef: ↑03 aug 2024 17:29 Proficiat voor Remco, terechte winnaar vandaag!
En wat heeft de rest zitten prutsen, niet alleen Vdp.
Als Madouas en Laporte 2 en 3 worden heeft de rest amper zijn best gedaan.
Madouas is echt geen pannenkoek. 2e in Strade Bianchi, 3e in Ronde van Vlaanderen en Bretagne Classic gewonnen.