Vandaag gefietst in 2010?
Rondje Sneekermeer gedaan op mijn crossfiets. Begonnen in stralende zonnenschijn, halverwege werd het grijs en koud. Blij dat ik na 41 km weer thuis. t Is een begin...
Wil nog niet op de racefiets want heb geen zin in een lekke band met deze kou. Toch drie anderen op racefietsen gezien.
En wat zijn veel wegen gehavend door de vorst.
Wil nog niet op de racefiets want heb geen zin in een lekke band met deze kou. Toch drie anderen op racefietsen gezien.
En wat zijn veel wegen gehavend door de vorst.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Weer mooie foto's .Jeroen. En op een gewone fiets heb je waarschijnlijk nog meer tijd om om je heen te kijken ook.
-
- Forum-lid
Vandaag rondeje ZuidBeveland gereden. 70 km. Stond een ijzige wind uit het zuiden.
Eigenlijk niet zo prettig, maar toch de eerste keer weer eens op de racefiets. Zal tijd worden ook. Loop achter met de km voor de Ronde v Vlaanderen.
Rest van de week weer naar het werk.
Marc
Eigenlijk niet zo prettig, maar toch de eerste keer weer eens op de racefiets. Zal tijd worden ook. Loop achter met de km voor de Ronde v Vlaanderen.
Rest van de week weer naar het werk.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Gisteren had ik andere verplichtingen, dus van fietsen kwam niks. En vlak voordat ik vanmiddag wel zou gaan, kwam mijn oudste dochter (6) met de opmerking dat ze een goed idee had en met mij mee wilde. Dat moet natuurlijk gestimuleerd worden maar ik heb toch maar de stadsfiets gepakt. Het is jammer dat ik geen race km's of eigenlijk zoiezo kilometers heb kunnen maken dit weekend (da is echt voor het eerst in lange tijd) maar wie haar ziet genieten kan daar geen problemen mee hebben.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Gisteren heerlijk gereden, 66 kilometer op mijn (winter) racer met een gemiddelde van 27,2. Alle mogelijke klimmetjes gereden. Koerheuvel, defensieweg, grebbeberg, wageningseberg, amerongse berg, Italiaanseweg heerlijk lopen knallen. We moeten natuurlijk wel in vorm komen over 8 weken AGR.
Hopelijk kunnen we volgende week weer, maar dan met de groep.
Hopelijk kunnen we volgende week weer, maar dan met de groep.
eigenwijs is ook wijs...
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
[quote="de poldertoerist"]Het is jammer dat ik geen race km's of eigenlijk zoiezo kilometers heb kunnen maken dit weekend (da is echt voor het eerst in lange tijd) maar wie haar ziet genieten kan daar geen problemen mee hebben.
[/quote]
Onbetaalbaar! Daar kan toch geen training tegen op?
[/quote]
Onbetaalbaar! Daar kan toch geen training tegen op?
- daniel1975
- Forum-lid HC
GE-WEL-DIG!!!!!
Less is bore
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
[quote="Forza"]
Volgens mij is ze wel toe aan een grotere fiets.[/quote]
Dat is mij gisteren ook opgevallen! Eerst het zadel maar eens wat omhoog en dan is het hoog tijd om een racefietsje te gaan knutslen.
Volgens mij is ze wel toe aan een grotere fiets.[/quote]
Dat is mij gisteren ook opgevallen! Eerst het zadel maar eens wat omhoog en dan is het hoog tijd om een racefietsje te gaan knutslen.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE