Alles over vakanties op én met de fiets

Amstel Gold Race

Gebruikersavatar
Puffdaddy
Forum-lid
Berichten: 1829
Lid geworden op: 08 jan 2008 23:58

Gebruikersavatar Puffdaddy 31 jan 2010 00:45

Een blondje ;)
Bikers are not alone

Gebruikersavatar
bongo
Forum-lid
Berichten: 286
Lid geworden op: 07 aug 2007 23:42

Gebruikersavatar bongo 01 feb 2010 11:07

Er kan trouwens betaald worden...Heb nog geen mail gehad, maar via de site kun je inloggen om te betalen

nieuws (betalen)
goede wielrenners hebben altijd tegenwind

robbey
Forum-lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 12 aug 2006 14:06

robbey 01 feb 2010 11:08

Huh zitten er versnellingen op je racefiets dan?

charite
Forum-lid
Berichten: 520
Lid geworden op: 15 mei 2006 16:02

charite 01 feb 2010 18:50

[quote="robbey"]Huh zitten er versnellingen op je racefiets dan?[/quote]

Nee, geen versnelling, alleen vertragingen ;) Ik begrijp trouwens niet eens waarom het versnellingen genoemd wordt.

Cheers,

Peter

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 02 feb 2010 16:02

[quote="m_huizinga"]@Fietsvriend
Wij drinken 's avonds zeker een biertje. Meestal tot een uurtje of 2 's nachts en rollen we ons bed in. Dus wat dat betreft hoort voor ons ook de gezelligheid erbij. Ik vind het alleen altijd zo zonde aan het eind van de AGR. Dan zie je al die artiesten hun best doen, maar er mikken 1000 wielrenners hun fiets tegen de rekken. Leveren de spullen in en rijden weg. Beetje overkill zo uitgebreid. Amstel zal wel een grote vinger in de pap hebben denk ik, bier moet er verkocht worden![/quote]

Jazeker heeft Amstel een vinger in de pap, zo te horen is het een beetje té overduidelijk. Bij profronde van Heerlen wordt je ook doogegooid met de leus "Amstel, ons bier!". Enige waar die aan denken zijn dollartekens.

Wbt aso "hardrijders" en lopende fietsers, het is geven en nemen. Tussen de 12000 fietsers zullen er altijd mensen bij zitten die zich boven de wet voelen en menen dat de weg van hun is. Er zijn ook mensen die onverstoorbaar lopend naar boven gaan, dat zijn ook aso's. Als je dit niet bevalt moet je gewoon niet meedoen, je weet dat er ongetrainde mensen aan meedoen.

@Voor al diegene die vinden dat "snellere fietsers" willen dat ze op zondag rijden. Zat ik maar in de positie om daaraan mee te doen;). (net als enige andere hier:)).

markbisselink
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 01 nov 2006 11:46

markbisselink 02 feb 2010 17:30

Sommige amateurs/toerrijders zetten die helm op, krijgen een waas voor de ogen en wanen zich Contador.

Iedereen geniet op zijn manier van zijn prestaties, hou gewoon rekening met elkaar.

En laten we stoppen sponsoren af te branden, die maken dit soort evenementen mogelijk, dus puur respect. Dat ze daar uiteindelijk beter van willen worden is ook niet meer dan normaal, het zijn geen liefdadigheids instellingen.

En ruim allemaal je zooi op, gooi niet alles van je af want de volgende keer zeggen de gemeenten en provincies NEE tegen de vergunning voor zo'n evenement.

Geniet ervan iedereen en laten we hopen op een mooie dag met een fijn aprilzonnetje.

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 02 feb 2010 22:32

Mark +1
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

buitenblad
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 jan 2010 16:37

buitenblad 04 feb 2010 14:58

Toch is een racefiets niet bedoelt om mee te lopen; dus als je niet kan fietsen moet je er ook niet op gaan zitten!

Een dikke plus 1 voor de rotzooi opruimen. Mensen wanen zich soms idd Cotador en denken dat zo ook alle zooi van zich af mogen gooien. Als je er wat van zegt, krijg je een grote bek, waar je, je mee bemoeid. De volgende keer raap ik het weggegooide op en flikker het in zijn derrie.....(doe ik niet; maar wou dat ik het lef had)

forza
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 04 jun 2009 14:43

forza 16 feb 2010 11:48

Als het weer zo blijft hebben de eerste AGR als langlauf tocht :D

Maar nu effe serieus, de kans is zeer aanwezig dat het lange tijd koud en wit zal blijven en worden.
eigenwijs is ook wijs...

elboutero
Forum-lid
Berichten: 843
Lid geworden op: 24 apr 2009 13:49

elboutero 16 feb 2010 13:39

Midden april duurt nog wel even gelukkig
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

justjobske
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2010 17:48

justjobske 16 feb 2010 20:25

Ik ben wel ingeschreven...eerste keer dat ik hem ga rijden! We hebben een leuk groepje en gaan ook echt voor de fun en wat maakt het dan uit of iemand wel of niet die keutenberg opkomt. Bij ons in de groep zit iemand die zelfs zonder de drukte die berg niet opkomt, maar maakt hem dat een minder mens.....euh....ok, een klein beetje.
Geniet gewoon van de dag. Heerlijk een beetje fietsen en daarna een biertje in de tent
A journey of a thousand miles begins with a single step.

pol123
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 26 dec 2009 10:12

pol123 16 feb 2010 23:26

@JustJobske
Die ken ik ja. Jojojojojojojo....Das die met die Bianchi. Wel leuke vent trouwens!
Den Pol

Plaats reactie