Forumrit Rotterdam zo 27 September (BEDANKT!)
Ik heb helaas vanochtend ook moeten afhaken het wel nog geprobeerd maar mijn nek heeft het begeven tijdens het vrijgezellenfeest wipe out is geen pretje zeg maar. Vooruit kijken op de fiets gaat nu ff niet. Heren nogmaals sorry geen drank of vermoeidheid als excuus maar mijn nek. Sorry volgende keer beter.
Ferry
Ferry
-
- Forum-lid
En we zijn weer terug ook! (op het terras)
[quote="BianchiSL3"]En we zijn weer terug ook! (op het terras)[/quote]
en ook al thuis :rolleye:
en ook al thuis :rolleye:
-
- Forum-lid
Iedereen bedankt voor de gezellige dag!! De eerste serie:
-
- Forum-lid
De tweede serie..
-
- Forum-lid
En de laatste foto's:
Organisatie (en andere deelnemers):
Bedankt! Ik vond het een mooie dag, lekker gefietst over een mooie route.
helemaal top!
Bedankt! Ik vond het een mooie dag, lekker gefietst over een mooie route.
helemaal top!
-
- Forum-lid
Ook deze oosterling is weer terug thuis, en inmiddels weer redelijk mens (of iets dat daar voor door kan gaan).
Het was een lange dag, maar wat mij betreft erg geslaagd. Positief verrast door het vele groen dat nog te zien was, ik had veel meer grijs verwacht als gevolg van alle industrie in de regio.
Iedereen heel erg bedankt voor de super dag, en voornamelijk de organiserende partij. Hulde!!
Het was een lange dag, maar wat mij betreft erg geslaagd. Positief verrast door het vele groen dat nog te zien was, ik had veel meer grijs verwacht als gevolg van alle industrie in de regio.
Iedereen heel erg bedankt voor de super dag, en voornamelijk de organiserende partij. Hulde!!
I refuse to join any club that would accept me as a member
-
- Forum-lid
Tijdens de 1e Rotterdamse forumtocht hadden we vooral voor groen gekozen. Bij deze tocht wilden we juist de haven, de industrie en de stad laten zien. Volgens mij is dat goed gelukt en toch nog groen genoeg dus. Fijn dat het de reis waard was!
Hans, Serge en Gerard (en echtgenote), bedankt voor de mooie dag! Perfect georganiseerd, mooie route, super bevoorrading en 2 leuke overtochtjes met een pontje (waardoor we de omgeving ook vanaf het water konden bewonderen). Nooit gedacht dat je in de omgeving van Rotterdam zo fantastisch kon fietsen...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!