Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
Inmiddels heel wat gekocht via dit forum bij diverse leden dus tijd voor een post:
Havana: supersnelle levering, cassette gloedje nieuwe en al verzonden voor het geld was overgemaakt (dank voor het vertrouwen).
TomTom: Ionos helm; niet helemaal juiste staat aangegeven; verder wel prima.
robzie: Specialized bril; prima contact, ook omschrijving goed, goede verzending.
Kikkie: Atmos: Prima ervaringen mee!
Leon1: fulcrumcrank: ook helemaal prima!
Havana: supersnelle levering, cassette gloedje nieuwe en al verzonden voor het geld was overgemaakt (dank voor het vertrouwen).
TomTom: Ionos helm; niet helemaal juiste staat aangegeven; verder wel prima.
robzie: Specialized bril; prima contact, ook omschrijving goed, goede verzending.
Kikkie: Atmos: Prima ervaringen mee!
Leon1: fulcrumcrank: ook helemaal prima!
Patrickcorbee: Slechte ervaring mee onlangs. Zou mijn SRM systeem overnemen. Na uitstel na uitstel, met de verzekering dat het aanbod gewoon bleef staan, reageerde hij niet meer. Toen ik hem te pakken kreeg, na een week of 5 vasthouden van de SRM(!), kan hij hem ineens niet meer overnemen. Helaas niet het fatsoen om over te reageren op SMSjes of om zelf even de telefoon te pakken om te bellen.
Jantjuh: Prima!
Mennovb: Prima!
Arnos: Prima!
Jantjuh: Prima!
Mennovb: Prima!
Arnos: Prima!
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Goede ervaring met Bandiet.
Snelle & prettige communicatie, prima product geleverd voor dito prijs.
Snelle & prettige communicatie, prima product geleverd voor dito prijs.
-
- Forum-lid
Na eerdere goede koopervaringen met forum-leden "Mensma", "Stefan" en "Jummeltje", nu ook weer een hele positieve ervaring met "Stokie". Snelle en prettige communicatie. En een leuke overdracht op het station!!
Gr. Giroditaliafan
Gr. Giroditaliafan
Inderdaad, goede ervaring met Giroditaliafan. Prima kerel, goede communicatie en keurig op tijd!
- plantagenet
- Forum-lid
Van Havana vandaag een zadel ontvangen. Zondag betaald, maandag verzonden en vandaag netjes ontvangen. Top!
Of het zadel ook goed bevalt is een tweede, maar da's mijn risico
Johan
Of het zadel ook goed bevalt is een tweede, maar da's mijn risico
Johan
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Tweede bestelling eveneens snel ontvangen en heldere communicatie. Wezep, nogmaals bedankt! Shifters, cassette, ketting en derailleur liggen op m'n bureau.tomg88 schreef:Een Ultegra crankstel besteld bij Wezep. Keurig een foto op aanvraag gekregen. Na de betaling direct verzonden en goed verpakt in een krant die ik zelf ook graag lees. Bedankt!