Maarten Ducrot
D&D vallen idd steeds in herhalingen. Het "gerooster", nieuwe wielrennen, bij een afdaling moet moeders de keuken in en niet kijken, wat krijgen we nou, wat leuk. Tis net een bandje wat steeds opnieuw wordt afgespeeld.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
Madhill schreef:D&D vallen idd steeds in herhalingen. Het "gerooster", nieuwe wielrennen, bij een afdaling moet moeders de keuken in en niet kijken, wat krijgen we nou, wat leuk. Tis net een bandje wat steeds opnieuw wordt afgespeeld.
Hehe, op mijn tv worden ze altijd gekookt ipv geroosterd, maar misschien ligt dat aan mijn oren
Idd vallen ze regelmatig in herhaling, maar ja, wie niet als je 3 weken lang 3 á 4 uur per dag vol moet lullen? Vind ik niet zo erg, amusant blijft het En dat gelul over het nieuwe wielrennen, hij heeft het nu zo vaak gezegd dat ik er immuun voor ben geworden.
Geer schreef:quote maarten ducrot:
"het een soort Alpe d Huez"
Arrgggggggg!!!!!
"maar dan niet zo stijl, niet zo lang, minder bochten"
wat een BS zeg! (maar wel grappig, ik lig iedere keer weer onder de tafel).
Let op morgen:
Maarten: "De Soulor is een soort Alpe d'Huez"
en later
Maarten: "Die Tourmalet is een soort Alp, maar dan langer. Stijler en de bochten zijn niet vlak. Voor de rest is het net de Alp..ohh en de huisjes bovenop zijn anders."
Herbert: "Op de Tourmalet staan toch geen huisjes?"
Maarten: "Ga jij me nou een potje lopen verbeteren Zijkstra, tuurlijk wel! Ik ben toch profrenner geweest, amateur!"
Of zo iets!
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
haha, ik mag die Ducrot wel hoor, inclusief zijn fouten
bijvoorbeeld die opmerking toen hij Sastre zag fietsen:
"halsbanden, kettingen en nu zelfs rozenkransen, alles hangen ze om hun nek, nog even en hij sleept het houten kruis van Jezus Christus zelf nog mee naar boven"
bijvoorbeeld die opmerking toen hij Sastre zag fietsen:
"halsbanden, kettingen en nu zelfs rozenkransen, alles hangen ze om hun nek, nog even en hij sleept het houten kruis van Jezus Christus zelf nog mee naar boven"
Nu wil ik het wel eens van andere fietsers horen:
Ducrot zit weer (voor de zoveelste keer) het verhaal op te hangen dat dit weer zo vervelend is omdat het water van je enkels omhoog loopt naar je knieen en dat dan je knieeen blokkeren en je niet meer kunt fietsen. Nu heb ik vaak genoeg uren in de regen gefietst, maar kan me niet herinneren ooit last van zoiets te hebben gehad (als het al bestaat, omhooglopend water...). Het klinkt mij in de oren als het zoveelste zwamverhaal. Of herkent iemand wat hij bedoelt?
Ducrot zit weer (voor de zoveelste keer) het verhaal op te hangen dat dit weer zo vervelend is omdat het water van je enkels omhoog loopt naar je knieen en dat dan je knieeen blokkeren en je niet meer kunt fietsen. Nu heb ik vaak genoeg uren in de regen gefietst, maar kan me niet herinneren ooit last van zoiets te hebben gehad (als het al bestaat, omhooglopend water...). Het klinkt mij in de oren als het zoveelste zwamverhaal. Of herkent iemand wat hij bedoelt?
eelcoz schreef: Ducrot zit weer (voor de zoveelste keer) het verhaal op te hangen dat dit weer zo vervelend is omdat het water van je enkels omhoog loopt naar je knieen en dat dan je knieeen blokkeren en je niet meer kunt fietsen.
Ja! Daar was -ie weer!
It is not a lie if you believe it...
MrT schreef:haha, ik mag die Ducrot wel hoor (..)
Maarten Ducrot schreef:Halsbanden, kettingen en nu zelfs rozenkransen, alles hangen ze om hun nek, nog even en hij sleept het houten kruis van Jezus Christus zelf nog mee naar boven (..)
Die vond ik zelf ook behoorlijk geniaal!