Robert Gesink
Ik heb zomaar het idee dat we nog veel moois gaan zien van Robert deze TDF. Het moraal is hoog en de benen lijken goed. Ik ben benieuwd!
http://downtheroad.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Ik zou voorzichtig zijn omtrend verwachtingen. Niet omdat Robert niet goed is, maar omdat er al meerdere door (te) hoge of verkeerde verwachtingen de grond in zijn geboord (Boogerd/T.Dekker). De Tour is zwaar, en Robert lijkt dat ook te beseffen, want hij had al aangegeven dat hij benieuwd is naar hoe hij de derde week zal doorstaan.
Go Robert, surprise us!
Go Robert, surprise us!
Rezne schreef:Mooi dat hij aanvalt.
Opvallende uitspraak van Menchov trouwens, dat hij (Menchov) de tour kan winnen. Hij gaat toch opvallend vaak op zn bek in de bergen (vooral figuurlijk).
Vind ik ook opvallend.
Vooral als je daarbij bedenkt dat hij niet gefietst heeft in de Ardennen-etappe. Ik blijf erbij dat, als hij verder geen terugslag krijgt, hij dáár de Tour heeft verloren.
Verder is het wel leuk om te zien dat er een paar mannen in vorm zijn, zodat we dus een mooie strijd gaan krijgen.
Gesink moet vandaag gewoon aanvallen op de voet van de Madeleine. Alles en iedereen uit het wiel rijden, straf tempo omhoog beuken en daarna rap dalen.
Menchov kan dan lekker in de groep meerijden en Gesink wint de etappe en tijd.
zomaar een mooi scenario
Menchov kan dan lekker in de groep meerijden en Gesink wint de etappe en tijd.
zomaar een mooi scenario
Live fast; die young. mijn blog
rob74 schreef: en daarna rap dalen.
ja... daar zeg je wat...
haha, ja, ik gun het hem uiteraard van harte!
toch verwacht ik, juist omdat het geen finish berg op is, dat er weer gewoon een select groepje over blijft
ik verwacht niet dat men het aandurft om alleen het laatste stuk te moeten rijden
toch verwacht ik, juist omdat het geen finish berg op is, dat er weer gewoon een select groepje over blijft
ik verwacht niet dat men het aandurft om alleen het laatste stuk te moeten rijden
Ik verwacht ook eerder een select groepje maar Gesink heeft wellicht als voordeel dat hij door de rest niet als echte kopman/favoriet word gezien.
wellicht laten ze hem rijden,..... en dan maar hopen dat hij de afdaling en laatste rechte stuk goed doorkomt.
wellicht laten ze hem rijden,..... en dan maar hopen dat hij de afdaling en laatste rechte stuk goed doorkomt.
Live fast; die young. mijn blog