Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tommeke tommeke...... (dommeke dommeke)

freek
Forum-lid

freek 13 jun 2008 13:53

Mij lijkt het wel van belang dit te bekijken zonder aanzien des persoons, anders zijn we helemaal ver van huis. (maar da's natuurlijk moeilijk met een eikeltje als Kluivert) ;)

Maar ik denk dat het juist een omgekeerd effect heeft: juist omdat Boonen zo'n toffe peer is reageert iedereen zo geschokt, omdat het niet strookt met dat sympathieke beeld dat men van hem heeft; juist omdat de informatie dat beeld verstoort wordt ze als storend ervaren en weet men er geen raad mee, en wordt hij er zo zwaar op aangepakt. Van 'bad boys' als Pantani of Frank VdB kwam dergelijk nieuws minder schokkend (want meer congruent met hun stoute imago) over en werd er dus ook iets minder over geluld.

turbodiesel2
Forum-lid

turbodiesel2 14 jun 2008 04:22

terrecht gestraft lijkt mij zo, genoeg profs die het wielrennen verpesten met negatieve berichten in de media.

drugs en doping horen gewoon niet thuis in de sport, iemand die rookt mogen ze van mij part al de wedstrijd sport verbieden.

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 14 jun 2008 10:30

Het is toch eigenlijk te zot voor woorden dat we over Tom Dom nu al 17 pagina's praten? Of eigenlijk schrijven?
Ik was er na een bericht al uit: ik was helemaal niet geschokt maar juist bevestigd, ook Tommetje blijkt een mens een mens te zijn. Of eigenlijk een groot kind. En die maakt nu eenmaal keuzes en helaas, soms de verkeerde.
En net als ieder ander, dient hij op te draaien voor de gevolgen. En wat mij betreft rijbewijs een heel lange tijd kwijt en een fikse boete, schorsen voor een jaar, hem in dat jaar een ontwenningsprogramma laten volgen en vrijwilligerswerk doen met drugsverslaafden.

Zullen we dit topic nu maar sluiten?
De man heeft wat mij betreft al 16 pagina's te veel aandacht gekregen!
Niets is wat het lijkt..

whocares
Forum-lid

whocares 14 jun 2008 10:35

17 pagina's , dat komt ervan als men een lijntje uitgooit voor Dommeke.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

mspoon
Forum-lid

mspoon 14 jun 2008 12:05

Ik hoor het al weer, het forum zit vol met rechters, hypocrieten en saaie burgers.
Zelf nooit jong geweest zeker?
Je kunt alles uit het leven halen en je kan je laten leven door de overheid.
GG.Praat geen poep. Doe je huiswerk eerst eens goed.
Drank, softdrugs maken veel meer slachtoffers en dat wordt wel geaccepteerd, maak je daar is hard voor.
Enne, get a live.
Orbea Orca, What Else?

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 14 jun 2008 12:49

Misschien moet je je toch eens beter laten informeren hoe Coke gemaakt wordt en ons land binnenkomt. In de coke handel vallen jaarlijks wereldwijd honderden doden! Vermoord omdat ze niet doen wat er gezegd wordt. Overleden door bolletjes die open zijn gegaan. etc etc
Dank je GastheerG... Ik dacht al dat niemand mijn visie op de cocainehandel deelde.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 14 jun 2008 12:58

mspoon schreef:Ik hoor het al weer, het forum zit vol met rechters, hypocrieten en saaie burgers.

Ja,.... Laten we eens het hele forum over een kam gaan scheren. Iedereen hier is hypocriet, rechter en saai. Voel je je wel helemaal lekker mspoon? Ik laat me niet graag beledigen op deze manier. Ik voel mezelf niet hypocriet, geen rechter en ook geen saaie burger. Ik ben gewoon een van de velen op dit forum met een eigen mening.

Als je het daar mee oneens bent, PECH. Erover discussieren,.. GRAAG. Maar ga niet het hele forum zitten te beledigen.
Live fast; die young. mijn blog

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 14 jun 2008 14:37

mspoon schreef:Ik hoor het al weer, het forum zit vol met rechters, hypocrieten en saaie burgers.
Zelf nooit jong geweest zeker?
Je kunt alles uit het leven halen en je kan je laten leven door de overheid.
GG.Praat geen poep. Doe je huiswerk eerst eens goed.
Drank, softdrugs maken veel meer slachtoffers en dat wordt wel geaccepteerd, maak je daar is hard voor.
Enne, get a live.

Begin je je te vervelen nu het "Vos-topic" gesloten is.
Ik geloof dat jouw laatste regel op jouw lijf geschreven is.

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 14 jun 2008 15:44

Mspoon:

Dat zijn pas uitspraken!
Nee, ik praat inderdaad geen poep, ben zeker jong geweest en deed en doe altijd m'n huiswerk goed.
Ik rook en drink niet, soft en harddrugs zijn voor mij altijd al taboe geweest en zeker niet geaccepteerd. Echter om een life te hebben, moet je soms compromissen sluiten.
Mspoon, een mening mag ook al ben je in jouw ogen een saaie burger of een hypocriet!

Have een coke and a smile!! (doet Tom ook!)

Zullen een topic "wat vinden we van Mspoon starten??" :-)
Niets is wat het lijkt..

diogenes
Forum-lid

diogenes 14 jun 2008 18:55

>Als je gebruikt ben je daar MEDE voor verantwoordelijk! Dus het is WEL een halszaak!
Ja, maar dan moet je alles breder zien: dat geldt dan ook bv. voor het kopen van hout uit het Amazone gebied, en olieproducten uit landen met regimes waar de mensenrechten geschonden worden, goedkope kleding die door kinderen gefabriceerd wordt en ga zo maar door.
Ik bedoel te zeggen: als je vindt dat een persoon verantwoordelijk is voor de hele keten voorafgaand aan een product, dan moet je zelf ook bij alles nagaan of je een product wel kan aanschaffen, Maar meestal zijn wij allemaal heel erg blij met een goedkope aanbieding in de bouw-/supermarkt en kijken dan zelf ook niet niet graag verder . Dat zou volgens jouw redenering wel moeten (en ik ben het niet echt oneens met je).

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

Plaats reactie