Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2008?

paulito
Forum-lid
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:16

paulito 15 feb 2008 23:16

Voor de broodnodige variatie een mtb tocht gedaan bij Altenahr. Rondom de Nürburgring was een vaste route. Vooral mooi uitzicht, langere klimmen en dus langere afdalingen. Leuke dag maar qua fietsen niet voor herhaling vatbaar. Zondag maar weer op de racer!!
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 16 feb 2008 18:11

Was wel erg fris, koude oostenwind, thermometer gaf maar +2 graden aan!
Maar toch weer 120 km gereden, weer naar Zaltbommel de brug over, en daarna gelukkig alleen maar wind in de rug richting huis.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

jcm
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 17 sep 2007 23:25

jcm 16 feb 2008 20:27

Het was inderdaad vandaag erg fris, maar met de zon erbij was het prima te doen, naast de strakke wind die er stond was het behoorlijk goed te fietsen. Toch stond er een aardige kilomerstand aan het eind van de rit; 95 wel geteld. Op naar morgen!

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 16 feb 2008 23:29

Ik heb me vandaag weer eens niet in kunnen houden. De temperatuur vond ik best te doen. En ik had mezelf een nieuw paar Diadora proracer schoenen kado gedaan dus die moest ik natuurlijk even testen.

Eigenlijk had ik willen kiezen tussen een rondje richting Veenendaal of een rondje om Utrecht. Uiteindelijk is het allebei geworden. Eigenlijk voor een groot gedeelte een kopie van mijn rondje van vorige week wat ik toen voor het eerst heb gereden. Maar met een aanpassing rondom Veenendaal naar aanleiding van de tips in dit topic.

Vanaf Hilversum dus eerst richting Vinkeveen. Afzakken via Wilnis, Kanis en Kamerik tot in Woerden. Daarna door naar Montfoort, IJsselstein, Nieuwegein en Houten om daarvandaan binnendoor te rijden via Bunnik naar Zeist. Omdat ik het niet te koud had ben ik daar doorgegaan naar Driebergen, Doorn en Leersum.

Daar ben ik van mijn oorspronkelijke route afgeweken met een slinger over de Leersumse berg en de Amerongse berg. Via Amerongen en Elst richting Veenendaal en daar rechtsaf de Defensieweg op. Daar via een mooi binnendoor weggetje naar Achterberg om zo terug richting Rhenen de Grebbeberg er aan te plakken. Terug via de Defensieweg naar Veenendaal en daar het routevoorstel uit dit topic geprobeerd waardoor ik links om Veenendaal ben gereden i.p.v. er door heen. Da's een stuk beter! Toen was het de hoogste tijd om terug te keren. Via Renswoude, Woudenberg, Zeist, Den Dolder en Lage Vuursche kwam ik eind van de middag weer in Hilversum aan.

Totaal 187km tegen 28km/u. Dat was vooraf eigenlijk niet helemaal de bedoeling. Maar ja, m'n schoenen zijn wel lekker ingereden!

Vlak voor Woerden had ik nog een akkefietje met een paar zwanen. Die stonden aan beide kanten van het paadje waardoor ik er maar net door kon. Eenmaal in de buurt begonnen ze behoorlijk te blazen. Toen heb ik er toch maar even een kleine versnelling tegen aangegooid. ;)

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 17 feb 2008 00:00

Wow, 187 km in deze temperatuur.. mijn vingers en tenen waren na 60 km al blij dat ik weer binnen zat ;)

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 17 feb 2008 17:41

Vandaag ondanks stralend zonnetje liep het voor geen meter. Ik heb dan ook maar 1:40
gefietst. Ik wilde eerst niet eens vertrekken, maar achteraf toch blij dat ik een klein rondje
ben gaan rijden. Alleen al om buiten te zijn.

paulito
Forum-lid
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:16

paulito 17 feb 2008 17:56

Voor mij klassieke rit: Venray-Wanssum-Afferden-Gennep-Milsbeek-Groesbeek-klim naar Tivoli-Nijmegen door-Overasselt-Nederasselt. 75 km in 2.45 uur, het was fris maar goed te doen. Klim Tivoli in 5.20, nog geen toptijd(voor mij dan) maar dit biedt perspectief voor de komende maanden)
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 17 feb 2008 18:41

Gisteren en vandaag weer ff gefietst.
Zaterdag met kleine jongen (28)niet helemaal fit en na 4 weken weer op de fiets 3,5 uur rustig gefietst 21 km/gem Leeuwarden-Bolsward-Irnsum-Roordahuizum-Leeuwarden.
Vanmiddag ff zelf een klein blokkie om tussen Lwd en H-garijp met een lid van de squadra-deinum een kort gesprek gehad leuk, deze was met de voorbereiding voor de Dolomieten bezig (je zou toch jaloers worden )zelf maar 50 km met onderweg een paar pukkels ik vond het wel best vanmiddag!

gr:rolleye:

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 17 feb 2008 18:48

Ben vandaag niet verder gekomen dan 80 km, de vrouw vraagt af en toe ook wat om aandacht! ;)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie