Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

corniel
Forum-lid HC

corniel 19 nov 2008 14:37

53x11 schreef:Mooi verhaal, zo'n leven wil ik ook wel! Had ik maar harder moeten fietsen...
:)

Wat let je? ;)

niklas2
Forum-lid

niklas2 19 nov 2008 20:23

Waar het Dekker toch echt aan schort is het inzien dat trainen bij dottore Chechini (als je dat zo schrijft...) een zweem van dopingverdenking met zich meebrengt. Hij wil perse blijven trainen bij deze man, de Raboploeg heeft duidelijk hem dat verboden. Dat is hetgene wat uiteindelijk tot de breuk met de Raboploeg heeft geleid (althans, doorslaggevend is geweest).
Chechini heeft nu eenmaal een link met doping; toch doorgaan met je aan deze persoon te verbinden (het artikel laat een sterke relatie zien tussen Dekker en de dottore die veel verder gaat dan trainer-pupil) staat op gespannen relatie met de ploegbelangen. Daar gaat Dekker nog meer last mee krijgen, ook bij zijn nieuwe team, zo veronderstel ik.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

amateurke
Forum-lid

amateurke 19 nov 2008 21:56

Het is juist een leuk artikel. Denk dat Dekker zich goed heeft aangepast aan de Italianen. Die hebben nu eenmaal meer stijl dan wij. In kleren en in hun manier van doen; zij hebben een bepaalde flair die me wel aanspreekt. Dat iemand zijn bestedingspatroon aanpast aan hetgeen hij verdiend is op zich ook niet raar. Heb ik geen moeite mee. Dat zou ik wel hebben als diezelfde persoon zich ook zou gedragen alsof hij meer of beter is dan iemand die minder verdiend.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

geer
Forum-lid

geer 20 nov 2008 16:56

Mee eens. Het is een goed stuk. geschreven door een oud "maatje" van Dekker, als ik me niet vergis. Het verklaard weer iets meer van de breuk tussen Rabo en Dekker. Thomas heeft nu eenmaal een gevoel voor stijl, en houd van mooie spullen. Hij blij dat Lotto met Campa koerst. Dat hij een super goede relatie heeft met Checcini, wil niet zeggen dat Dekker met dope besmeurd is. Er zijn meer dan genoeg renners bij deze Dokter geweest die niet eens in de buurt van verdachtmakingen zijn geweest. Je kunt tegenwoordig niet meer je eigen gang gaan blijkbaar. Je kent het wel; Kop boven het maaiveld utsteken; en pats! Helaas valt Dekker nu eenmaal op in ALLES wat hij doet. Ik persoonlijk vind dat heerlijk! We hebben al genoeg "dooien" op de fiets zitten in nederland, hoe hard ze ook fietsen. Forza Dekker!

ps...alleen die Porche?? Prop daar maar eens een fiets in?

deboefvanparma
Forum-lid

deboefvanparma 20 nov 2008 23:15

Geer schreef:Mee eens. Het is een goed stuk. geschreven door een oud "maatje" van Dekker, als ik me niet vergis. Het verklaard weer iets meer van de breuk tussen Rabo en Dekker. Thomas heeft nu eenmaal een gevoel voor stijl, en houd van mooie spullen. Hij blij dat Lotto met Campa koerst. Dat hij een super goede relatie heeft met Checcini, wil niet zeggen dat Dekker met dope besmeurd is. Er zijn meer dan genoeg renners bij deze Dokter geweest die niet eens in de buurt van verdachtmakingen zijn geweest. Je kunt tegenwoordig niet meer je eigen gang gaan blijkbaar. Je kent het wel; Kop boven het maaiveld utsteken; en pats! Helaas valt Dekker nu eenmaal op in ALLES wat hij doet. Ik persoonlijk vind dat heerlijk! We hebben al genoeg "dooien" op de fiets zitten in nederland, hoe hard ze ook fietsen. Forza Dekker!

ps...alleen die Porche?? Prop daar maar eens een fiets in?

Die hang je achterop.........2 zelfs
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

tarzander
Forum-lid

tarzander 21 nov 2008 00:20

Heeft Porsche dakdragers voor!
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

deboefvanparma
Forum-lid

deboefvanparma 21 nov 2008 10:05

TarzAndeR schreef:Heeft Porsche dakdragers voor!

Klopt helemaal, maar dan kan je niet met je top open rijden. En *zucht* we willen alles in het leven. Een aangepaste kofferklepdrager uit de jaren '80 biedt hier uitkomst. Met wat las en spuitwerk de ultime oplossing.

Back to topic: Zag TD onlangs in het TV programma 'Dit was het nieuws'. Dat deed hij hardstikke leuk.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 21 nov 2008 10:43

Las net dat hij de zesdaagse van Rotterdam rijdt.

geer
Forum-lid

geer 21 nov 2008 12:40

Thomas bezig met een charme offencief?

Bedankt allen voor de tips hoe een fiets te vervoeren op, onder, achter of in een Porche. Ik ben overtuigd; ik koop er gelijk één!

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 21 nov 2008 12:52

Wel leuk dat hij meedoet. En slim ook. Hij heeft natuurlijk best veel competitie gemist dus de baankilometers kunnen geen kwaad denk ik.

geer
Forum-lid

geer 21 nov 2008 14:55

En dat hij MAG meedoen. Bij Rabo mag dat niet.

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 21 nov 2008 19:32

Hij rijdt samen met Jens Mouris in rotterdam overigens.
"Try not. Do or do not......there is no try"

Plaats reactie