Klimmen rond Berg en Dal
Sorry, maar ik als inwoner van Nijmegen moet ik vertellen dat Nijmegen aan de Waal ligt en Arnhem aan de Rijn (de Waal is wel een arm van de Rijn)
En, ja mensen die in buurt van Nijmegen wonen hebben geluk, de omgeving is zeer geschikt om te fietsen.
En, ja mensen die in buurt van Nijmegen wonen hebben geluk, de omgeving is zeer geschikt om te fietsen.
Als ie gaar is kom ik terug
Afgelopen zaterdag weer in berg en dal geweest
Oude holleweg, nieuwe holleweg gepakt en ook een beetje spookrijden op de hogeweg(op het begin staat het bordje 10), heerlijk weertje was het en lekker druk met mede fietsfanaten.
ga er snel weer heen vanuit Elst
Oude holleweg, nieuwe holleweg gepakt en ook een beetje spookrijden op de hogeweg(op het begin staat het bordje 10), heerlijk weertje was het en lekker druk met mede fietsfanaten.
ga er snel weer heen vanuit Elst
Sensa
-
- Forum-lid
Gisteren na een tocht van 60km door de stromende regen als toetje de klim naar Tivoli gedaan, resultaat: 5:09, al een stukje beter dan mijn vorige 5:34 maar nog niet onderde 5 minuten... Nog ff doortrainen maar )
Ompa til du dør
vandaag me race fiets weer van stal gehaalt en richting berg en dal gefietst.
bij tivoli berg vol omhoog gegaan w8 van te voren tevreden te zijn met tijd onder de 5 maar viel mee 4,33 dus verbetering van 4 seconden en dan voor eerste rit dit jaar op race fiets viel me dus best mee
bij tivoli berg vol omhoog gegaan w8 van te voren tevreden te zijn met tijd onder de 5 maar viel mee 4,33 dus verbetering van 4 seconden en dan voor eerste rit dit jaar op race fiets viel me dus best mee
Vandaag mijn 2e flinke rit gemaakt op de race fiets (119km) Na 80 km de klim van de oudekleefsebaan richting Tivoli weer eens geklokt, beentjes voelde nog redelijk goed. 4min.36sec. Verbetering van maar liefst 23sec van mijn oude tijd Had nog meer ingezeten
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Quoten: Origineel geplaatst door Paulito op 04 Maart 2007
Heerlijk gefietst vandaag en na ong 55 km Tivoli opgereden. Met iets wind tegen valt er aan mijn tijd nog wel wat te verbeteren 5"20 sec.
gister wind tegen op tivoli berg ik had toch echt idee dat hij recht in me rug blies
Heerlijk gefietst vandaag en na ong 55 km Tivoli opgereden. Met iets wind tegen valt er aan mijn tijd nog wel wat te verbeteren 5"20 sec.
gister wind tegen op tivoli berg ik had toch echt idee dat hij recht in me rug blies
Vandaag , zo rond 12 uur , de Oude Kleefsebaan eens gereden. Gewoon in een leuk tempo omhoog . Resultaat : 6 min en 25 sec. Nog veel te vroeg om weer een poging te wagen , zeker als je een km of 114 alleen gaat fietsen. In het begin wat wind mee , na de middag werd de wind toch wat steviger.
Ik was wel 1,8 kg kwijt , effen op de weegschaal gestaan , ervoor en erna.
Ik was wel 1,8 kg kwijt , effen op de weegschaal gestaan , ervoor en erna.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.