Cannondale
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 31 Maart 2007
Ja, iedereen heeft hem er wat bij geholpen. Ik vind de bandjes er heel goed in staan: geeft meer cachet dan gewoon sombere zwarte.
Dat blijf ik een mooi ding op dat forum vinden, iedereen helpt een ander graag uit de brand.
Je hebt zeker een punt wat betreft de banden, maar ze passen er in mijn ogen niet volledig bij qua kleuren. Het onttrekt iets teveel aandacht van de rest van de fiets, een paar licht grijze Pro2Race (zoals ik heb) zullen een mooiere combinatie vormen met de rest van de onderdelen. Maar, over smaak valt nog steeds niet te twisten.
Ja, iedereen heeft hem er wat bij geholpen. Ik vind de bandjes er heel goed in staan: geeft meer cachet dan gewoon sombere zwarte.
Dat blijf ik een mooi ding op dat forum vinden, iedereen helpt een ander graag uit de brand.
Je hebt zeker een punt wat betreft de banden, maar ze passen er in mijn ogen niet volledig bij qua kleuren. Het onttrekt iets teveel aandacht van de rest van de fiets, een paar licht grijze Pro2Race (zoals ik heb) zullen een mooiere combinatie vormen met de rest van de onderdelen. Maar, over smaak valt nog steeds niet te twisten.
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 20 Maart 2007
"ik kan hier nog veel leren, want ik had er geen idee van dat er een alu versie bestond van FSA"
Bestaat ook niet. Het alu crankstel (een van de beste op de markt) wordt nog steeds geproduceerd door Coda en wordt voorzien van een demontabele spider.
As komt ook van coda en is voor beide crankstellen hetzelfde.
"ik kan hier nog veel leren, want ik had er geen idee van dat er een alu versie bestond van FSA"
Bestaat ook niet. Het alu crankstel (een van de beste op de markt) wordt nog steeds geproduceerd door Coda en wordt voorzien van een demontabele spider.
As komt ook van coda en is voor beide crankstellen hetzelfde.
Thou shalt not ride crap!
@ Wesley/Casran: doe eens een linkje naar dat topic aub ?
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
de mooiste bandjes waren wellicht de grijs/zwarte Hutchinson zoals je standaard meegeleverd krijgt bij een nieuwe Cannondale. Weet iemand trouwens waar je ze los kan bestellen en tegen welke prijs? Heb binnenkort ook weer eens nieuwe nodig!
Quoten: Origineel geplaatst door Cubebiker op 14 April 2007
Even een vers plaatje van mijn fietsje. Nu met Corima aero+ wieltjes erin:
Was dit nou een gewoon Caad5 2007 Frame? Erg mooi, maar Bora's hadden beter gestaan bij de kleur en afmontage.
Even een vers plaatje van mijn fietsje. Nu met Corima aero+ wieltjes erin:
Was dit nou een gewoon Caad5 2007 Frame? Erg mooi, maar Bora's hadden beter gestaan bij de kleur en afmontage.
-
- Forum-lid
@casran: Waarom staat het zadel van deze schitterende fiets iets naar beneden?
De rails lopen wel horizontaal. Is dit de juiste manier van het monteren van een arione?
De rails lopen wel horizontaal. Is dit de juiste manier van het monteren van een arione?
Quote: Origineel geplaatst door Jouke Buissink op 23 April 2007
@casran: Waarom staat het zadel van deze schitterende fiets iets naar beneden?]De rails lopen wel horizontaal. Is dit de juiste manier van het monteren van een arione?
De bouwer heeft eens gebabbeld met Auke
Wat de fiets betreft; optisch vind ik hem niet erg geslaagd..
@casran: Waarom staat het zadel van deze schitterende fiets iets naar beneden?]De rails lopen wel horizontaal. Is dit de juiste manier van het monteren van een arione?
De bouwer heeft eens gebabbeld met Auke
Wat de fiets betreft; optisch vind ik hem niet erg geslaagd..
Science of Performance!
Hier mijn CAAD 5, eind februari opgehaald bij Dickhof in Oosterwolde. Heb de 105 groep laten vervangen door een Centaur groep en de R500-wielen zijn ook vervangen door cxp-33 velgen met centaur naafjes.
Ik moet zeggen dat dat aluminium een stuk lekkerder rijdt
dan een stalen frame. Lijkt alsof elke trap raak is.
Ik moet zeggen dat dat aluminium een stuk lekkerder rijdt
dan een stalen frame. Lijkt alsof elke trap raak is.
Cannondale CAAD 5 met Centaur 2007