Vandaag gefietst in 2011
[quote="Daniel1975"][quote="DickyGiovanni"]Ik zeg; goeie maand januari voor ons fietsers![/quote]
Mwa, als je alle keren jezelf hebt verheugd op de zon die ze afgaven valt het toch vies tegen. Vertel dan gewoon dat het grauw en grijs blijft de hele week (ze gaven vandaag ook forse opklaringen af).
Van mij mag het lekker april worden, ben de kou en grauw inmiddels echt meer dan beu. Fietszin is ook helemaal weg
[/quote]
In Den Haag de hele morgen zon gehad. Lekker hoor, achter glas.
Daniel, dit weekend komen de verwachtingen uit. Ik voel het aan mijn water. Ik ben nu al aan het verzinnen wat ik allemaal aan moet op de fiets om het een beetje warm te hebben.
Mwa, als je alle keren jezelf hebt verheugd op de zon die ze afgaven valt het toch vies tegen. Vertel dan gewoon dat het grauw en grijs blijft de hele week (ze gaven vandaag ook forse opklaringen af).
Van mij mag het lekker april worden, ben de kou en grauw inmiddels echt meer dan beu. Fietszin is ook helemaal weg
[/quote]
In Den Haag de hele morgen zon gehad. Lekker hoor, achter glas.
Daniel, dit weekend komen de verwachtingen uit. Ik voel het aan mijn water. Ik ben nu al aan het verzinnen wat ik allemaal aan moet op de fiets om het een beetje warm te hebben.
-
- Forum-lid HC
Voor vrijdagmiddag al een vrije middag gepland!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Gefietst maar merk dat de feestdagen onderbreking me pijn doet hahahah 76 km door het mooie Brabant... Tilburg-Vught-Loon op Znad-Dongen-Oosterhout-Tijen en weer terug in Tilburg. Afzien qua temperatuur maar dan eigenlijk alleen mijn voeten.. Al met al genoeten van het stralende weer.
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
-
- Forum-lid
Daarnet een rondje van 60km om de 200km voor deze week vol te maken. Het was prachtig op de veluwe met het zonnetje flink van de partij! [img=http://img31.imageshack.us/img31/3659/27012011142.jpg] Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat het ook gemeen koud was!
[quote=".Jeroen."]@DickyGiovanni; Wat is de veluwe toch mooi!
Vandaag ook even een rondje gedaan.
Doetinchem-Terborg-Varsseveld-Harreveld-Zieuwent-Beltrum-Ruurlo-Vorden-Hengelo-Zelhem-Doetinchem. Kilometertje of 65.
[/quote]
Reed jij tussen 5 en half 6 toevallig met een lichtje aan vanuit Hengelo naar Zelhem? Ik reed met de auto van Zelhem richting Hengelo en dacht dat ik je gespot had, maar het leek me na zondag sterk dat ik je twee keer binnen 5 dagen zou tegenkomen. Je verslag lezend, zou dat toch prima kunnen
Doetinchem-Terborg-Varsseveld-Harreveld-Zieuwent-Beltrum-Ruurlo-Vorden-Hengelo-Zelhem-Doetinchem. Kilometertje of 65.
[/quote]
Reed jij tussen 5 en half 6 toevallig met een lichtje aan vanuit Hengelo naar Zelhem? Ik reed met de auto van Zelhem richting Hengelo en dacht dat ik je gespot had, maar het leek me na zondag sterk dat ik je twee keer binnen 5 dagen zou tegenkomen. Je verslag lezend, zou dat toch prima kunnen
[quote="ErwinB"][quote=".Jeroen."]@DickyGiovanni; Wat is de veluwe toch mooi!
[/quote]
[/quote]
Ha, dat is ook sterk! Dat zou ik wel geweest zijn. Zelfde outfit en fiets als zondag alleen nu met lichtjes.
[/quote]
[/quote]
Ha, dat is ook sterk! Dat zou ik wel geweest zijn. Zelfde outfit en fiets als zondag alleen nu met lichtjes.
Ik denk dat ik zo maar eens een lekker stukje ga fietsen. Het is hier wel koud (-4), maar werkelijk strak blauw. Prachtig weer, zo vind ik winter best leuk!
Net een rondje gemaakt, helaas na 30 km al moeten omkeren omdat ik mijn voeten al vrijwel niet meer voelde. Uiteindelijk uitgekomen op 60 km. Inderdaad strak blauw, maar o zo koud door de harde oostenwind.