Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cube

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 04 mar 2008 14:07

drummie71 schreef:je kunt hier eens kijken ?

http://www.cubestore.nl


Wat een prachtige collectie heeft Cube dit jaar zeg! Geweldig. En de prijzen zijn helemaal top, helemaal die van de mtb's. Mn volgende fiets wordt een Cube.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

Gebruikersavatar
jorrit10
Forum-lid
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jul 2006 00:30

Gebruikersavatar jorrit10 04 mar 2008 14:22

In principe zijn de kartelringen overbodig. Bij ongelakte vorken is het niet zo'n probleem, bij gelakte vorken kunnen er echter problemen met de lak optreden zoals jij jammergenoeg op je nieuwe cube hebt ondervonden.

Als de FM heeft aangegevn dat de beschadiging tijdens het monteren is ontstaan zou ik zeker niet accoord gaan met de oplossing die hij aandraagt, namelijk bijwerken met een lakstift.
scale20 schreef: Dit is ook zo,de kartelringen zitten erop maar moet dat niet zo zijn?
De beschadeging is ontstaan tijdens het monteren van de rem,heeft FM zelf gezegd.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 04 mar 2008 16:54

Jammer van zo'n nieuwe fiets, wat ik uit het verhaal begrijp is dat de fm dit heeft gedaan met het aanbrengen van de remmen. Dan is dat duidelijk dat hij dan moet zorgen dat hij een nieuwe vork er in doet, wat me niet meer dan normaal lijkt, zeker als je al zoveel geld neer telt voor een fiets en dan wil je dat hij helemaal in orde is.
zonde dat de fm dit niet direct heeft hersteld en hoop voor je dat het weer gemaakt word
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

tino
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 dec 2007 23:54

tino 04 mar 2008 18:14

heb ff de discussie gevolgd over de schade tijdens montage
en jorrit vraagt dan welke fm het heeft gedaan

het is nu niet chick om dit te vermelden eerst maar ff afwachten wat de desbetreffend fm voor actie gaat ondernemen

een nieuwe vork moet voor een goede fm toch geen probleem zijn !!!!!!!!

succes scale 20
niks wezen en niks lijken is 2x niks

josh...
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 sep 2007 18:34

josh... 04 mar 2008 19:58

Heeft iemand ervaring met de cube agree? ben op zoek naar racefiets ultegra afgemonteerd? Wilde weten wat jullie ervaringen zijn met cube racefietsen. Zelf nooit een cube gehad maar idee dat een goed fiets is voor een betaalbare prijs.

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 04 mar 2008 20:28

Josh... schreef:Heeft iemand ervaring met de cube agree? ben op zoek naar racefiets ultegra afgemonteerd? Wilde weten wat jullie ervaringen zijn met cube racefietsen. Zelf nooit een cube gehad maar idee dat een goed fiets is voor een betaalbare prijs.


Er zijn al wat topics waar mensen ook vragen stelden tussen verschillende fietsen waaronder de agree

ik heb zelf ook de agree, mooie en goede racefiets voor dat geld. heb wel het 2007 model heeft andere wielen eronder (mavic aksium) maar het is zeker een fijne fiets om op te rijden. ben er blij mee dat ik deze fiets heb, het is echt zijn geld wel waard.

als je meer wilt weten hoor ik het wel of zoek is op het forum
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

a.herrebout
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:51

a.herrebout 04 mar 2008 20:31

Ik heb de rode Agree uit 2007, Ultegra 53x39 en 12-23 met Easton Vista SL. Heb er tweeduizend kilometer op zitten en nog niet 1 probleem gehad. Hij voelt heel goed aan en ligt vooral lekker in de bochten. Bij sprinten kun je blijven versnellen lijkt het, lekker stijf en licht frame. Deze fiets is gewoon een heel goede koop want hij ziet er ook nog eens erg mooi uit met die Eastons erin, en die zijn in 2008 zelfs standaard dus daar heb je geluk mee. Heb dit jaar een hele hoop tochten gepland staan, met als toppers AGR en LBL, en ik heb er alle vertrouwen in. Mijn ervaringen zijn dus zeer positief met de Agree.

shota
Forum-lid
Berichten: 278
Lid geworden op: 26 feb 2008 19:19

shota 04 mar 2008 21:37

hallo heeft iemand foto'd van de cube agree gtc pro 2008? wil je fiets graag bewonderen

thanks

gijsie
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 mei 2007 17:58

gijsie 09 mar 2008 14:27

bij deze mijn fiets. Cube Agree GTC 2007.
AfbeeldingAfbeelding
Binnenkort alleen nog zwarte bandjes kopen, houd niet zo van dat wit.

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 11 mar 2008 21:17

mooie fiets hoor, ik heb zelf de agree maar deze is ook echt wel mooi.
zwarte banden zou wel beter staan dan dat witte of je moet met rood nemen, dat past ook wel bij de fiets
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

iskander_
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 11 mar 2008 22:17

iskander_ 11 mar 2008 22:51

Ben toe aan een nieuwe fiets. Ben een beetje aan het rond kijken. en de Cube agree pro spreekt me wel aan. Mooie fiets. Wieltjes vind ik ook er mooi maar las ook dat sommige de wielen gelijk wilde vervangen ? kan iemand dat is uitleggen. of wel zijn die wielen slecht of juist goed volgens mij zitten er Fulcrum racing 7 wielen onder.

iskander_
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 11 mar 2008 22:17

iskander_ 11 mar 2008 23:00

nog een vraagje hoe is jullie ervaring met levering tijd. Ik had een praatje met de FM en die zei me dat hij binnen 3 dagen er wel zou wezen. :) :D Hij zij er wel bij mits ze hem op voorraad hebben. Dus ik heb het gevoel dat het dus wel wat langer zal duren. :rolleye:

Plaats reactie