Vandaag gezien...een korte broek
Tweede Kerstdag, Peak District Engeland...
Er ligt nog aardig wat sneeuw, het vriest een paar graden...
In de auto op weg om een mooie wandeling door het winterlandschap te gaan maken. En opeens komt mij tegemoet - een fietser, op MTB, met korte broek!
Pfff... ik was jaloers op het fietsen, maar niet op de kleding!
Er ligt nog aardig wat sneeuw, het vriest een paar graden...
In de auto op weg om een mooie wandeling door het winterlandschap te gaan maken. En opeens komt mij tegemoet - een fietser, op MTB, met korte broek!
Pfff... ik was jaloers op het fietsen, maar niet op de kleding!
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Hier bij Annecy (Faverges) loopt ook 'n soort iceman rond. Zo'n triathlon fietsbroekje en een mouwloos shirtje bij -2°C. Hij is minstens 2 uur onderweg. Volgens mij is het de plaatselijke dorpsgek ofzo....
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Vandaag heb ik er weer één gespot langs het kanaal tussen Nederweert en Helmond.
Het is weer 10 graden en dan kan het weer.... :rolleye: Het was lekker fiets weer maar met die sterke wind was het toch niet extreem warm naar mijn idee.
Aan zijn uitrusting te zien (Scott Addict met carbon wielen en een korte broek van Giordana) heeft hij toch wel minstens één lange broek in zijn kast hangen. Ik snap die figuren echt niet.
Het is weer 10 graden en dan kan het weer.... :rolleye: Het was lekker fiets weer maar met die sterke wind was het toch niet extreem warm naar mijn idee.
Aan zijn uitrusting te zien (Scott Addict met carbon wielen en een korte broek van Giordana) heeft hij toch wel minstens één lange broek in zijn kast hangen. Ik snap die figuren echt niet.
vanmiddag een enthousiasteling in korte broek op de racert gezien op de Rijksstraatweg in Dordt.
kennelijk had ie er nog plezier in ook; een grote smile op z'n gezicht (kan ook dat ie apetrots was om een een Sky outfit te rijden.....)
kennelijk had ie er nog plezier in ook; een grote smile op z'n gezicht (kan ook dat ie apetrots was om een een Sky outfit te rijden.....)
Och, hier in het zuid-oosten was het ook al weer een graad of 10...