Quoten: Origineel geplaatst door bluebird1 op 19 April 2006
Ff wat anders... Ben m´n ML3 aan ´t opwaarderen van mirage/veloce naar centaur. Wil onder andere andere wielen kopen, nu kan ik op marktplaats voor zo´n 135 euro een set protons kopen (1640gr.). weet iemand wat die standaard Ambrosio wielen ongeveer wegen die onder de ML3 Mirage zitten ? Zitten er in de protons eigenlijk centaur naven, daar hoor ik nl. goeie dingen over. Grtz,
Bluebird
Hoi,
Het zou me ten zeerste verwonderen mochten de Ambrosio wielen lichter zijn dan de Proton, om en bij de 2kg lijkt me realistisch.
Wat de upgrade betreft, waaorm niet een setje Eurus 2005 laten komen van bij Bike-Palast (als er nog op vooraad zijn)? Niet veel duurder en toch mooi een klasse beter.
Ciao,
Bianchi
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
1640 gram is behoorlijk licht voor een wielset in die prijs klasse. De standaard wielen zijn vele 100'en grammen zwaarder. Een setje wielen voor 35 euro dat in de winkels meer dan 200 euro kost? of totaal afgeragd of gejat. Zou ik zo ie zo laten liggen, is namelijk te mooi om waar te zijn.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
135 euro lijkt me wel redelijk.
Voor het gewicht: http://www.weightweenies.starbike.com/l ... roadwheels
Campa wielen zijn eigelijk bijna altijd heel wat zwaarder dan opgegeven.
Voor het gewicht: http://www.weightweenies.starbike.com/l ... roadwheels
Campa wielen zijn eigelijk bijna altijd heel wat zwaarder dan opgegeven.
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 16 April 2006
Hier actuele teamfietsen van Liquigas. Garzelli rijdt op een compleet alu.
wel beetje raar dat er ROEST op de bout van de stuurcap zit.. Het is maar een klein details.. maar het zijn toch profs..
Hier actuele teamfietsen van Liquigas. Garzelli rijdt op een compleet alu.
wel beetje raar dat er ROEST op de bout van de stuurcap zit.. Het is maar een klein details.. maar het zijn toch profs..
Train ze!