Andere sporten gedaan vandaag?
Nou bij deze dan maar:
Net weer eens hardgelopen, 4 km maar. Maar het was wel lekker om dit weer op te pakken. Wil komend najaar behalve het fietsen nl ook een mooie tijd op de 15 km neerzetten tijdens de 7heuvelenloop in mijn eigen stad Nijmegen.
Met het petweer van de laatste tijd is hardlopen wat mij betreft toch een betere optie dan fietsen. ik loop liever in de regen dan dat ik fiets tijdens een bui.
Net weer eens hardgelopen, 4 km maar. Maar het was wel lekker om dit weer op te pakken. Wil komend najaar behalve het fietsen nl ook een mooie tijd op de 15 km neerzetten tijdens de 7heuvelenloop in mijn eigen stad Nijmegen.
Met het petweer van de laatste tijd is hardlopen wat mij betreft toch een betere optie dan fietsen. ik loop liever in de regen dan dat ik fiets tijdens een bui.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik heb vandaag gewandeld. Zo'n 8 meter, van mijn fiets naar de achterdeur. Ik weet het, ik zou wat actiever moeten zijn, maar toch.....
- robbebopper
- Forum-lid HC
Reactie op Trudie,
Ik schaam me een beetje om het te zeggen, maar ik heb een klein fietsje om van de achterdeur naar de garage te fietsen. Het wordt voordat ik 's morgens vertrek altijd voor mij klaargezet.
Ik schaam me een beetje om het te zeggen, maar ik heb een klein fietsje om van de achterdeur naar de garage te fietsen. Het wordt voordat ik 's morgens vertrek altijd voor mij klaargezet.
Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 29 Augustus 2006
Van arrenmoede maar weer de fitnesszaal opgezocht en daar maar wat getraind. Wat een godvergeten zijkweer! In Z Europa verschroei je en hier verzuip je.
Het is niet eerlijk, want zij zijn groot en ik is klein
Van arrenmoede maar weer de fitnesszaal opgezocht en daar maar wat getraind. Wat een godvergeten zijkweer! In Z Europa verschroei je en hier verzuip je.
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 30 Augustus 2006
Ik meen ergens gelezen te hebben dat jij hellemaal niet klein bent?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat jij hellemaal niet klein bent?
kiekeboe
Ik heb vandaag hardgelopen op een deel van het zeven heuvelen parcours in nijmegen. Dus ipv van op de fiets nu met de benenwagen de heuvels bedwongen. Het ging vrij goed.
Ik ben van plan om naast het fietsen, het hardlopen weer op te pakken.
Ik ben van plan om naast het fietsen, het hardlopen weer op te pakken.
Als ie gaar is kom ik terug