Ik heb wel een paar redenen om hem niet te kopen.....
Valt onder rijden steeds in pauze, dan moet je hem helemaal uit zetten en weer aanzetten voordat hij weer km gaat registreren. Heb hem al terug gestuurd voor dit probleem, ze hebben een nieuwe snelheidssensor erbij gedaan, maar nog steeds valt hij in pauze bijv. als je onder een viaduct rijdt. Nu moet hij weer terug, want bevestiging is afgebroken omdat dit achtelijk vast zit. Ook is het onmogelijk om je totaal km te resetten....
Polar CS200 ervaring?
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Bakker op 29 Maart 2006
Oja nog wat, met die CS100 is het niet mogelijk om grafiekjes te maken ?
Inderdaad, geen grafiekjes met de CS100.
Ik heb zelf de CS100b en gebruik deze nu inmiddels 3/4 jaar met volle tevredenheid. Het prijsverschil had ik er niet voor over om achteraf een rit te analiseren. Die tijd besteed ik liever aan het fietsen zelf.
Ik heb zelf de CS100b en gebruik deze nu inmiddels 3/4 jaar met volle tevredenheid. Het prijsverschil had ik er niet voor over om achteraf een rit te analiseren. Die tijd besteed ik liever aan het fietsen zelf.
Quoten: Origineel geplaatst door Toni op 29 Maart 2006
??? Kun je met de CS200 wel grafiekjes naar de PC downloaden???
Ik heb hem nu een half jaar, maar dat wist ik niet (heb het ook niet in de handleiding kunnen vinden). Maar als iemand weet hoe dat moet, laat het ff weten!!
??? Kun je met de CS200 wel grafiekjes naar de PC downloaden???
Ik heb hem nu een half jaar, maar dat wist ik niet (heb het ook niet in de handleiding kunnen vinden). Maar als iemand weet hoe dat moet, laat het ff weten!!
-
- Forum-lid HC
@puppetshow Je kunt wel degelijk de totaal stand, of odo op 0 zetten hoor. Staat ook nog ergens beschreven hier op dit forum.
En voor de grafiekjes met de cs, Ik heb het nog niet kunnen redden daar de unit alleen gemiddelde waarden over een training doorstuurt. mischien lukt het een soort grafiek te maken als je meerdere rondes invoert.
En voor de grafiekjes met de cs, Ik heb het nog niet kunnen redden daar de unit alleen gemiddelde waarden over een training doorstuurt. mischien lukt het een soort grafiek te maken als je meerdere rondes invoert.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met de CS200 kun je geen grafieken maken!!! 100% zeker!!!!!
Heb hem gehad, is een prima ding, maar ik wilde de speeltjes van de 700serie.
Heb hem gehad, is een prima ding, maar ik wilde de speeltjes van de 700serie.
Less is bore
screenshot polar cs200:
grafiekjes zijn mogelijk voor hartslag, afstanden, trainingssessies, gewicht etc.
Echter, dit zijn alleen grafieken die de waarden tussen de verschillende ritten vergelijken. Een grafiek van een individuele training (bv hartslag tijdens training) is niet mogelijk met deze fietscompu.
grafiekjes zijn mogelijk voor hartslag, afstanden, trainingssessies, gewicht etc.
Echter, dit zijn alleen grafieken die de waarden tussen de verschillende ritten vergelijken. Een grafiek van een individuele training (bv hartslag tijdens training) is niet mogelijk met deze fietscompu.
Aha, vandaar de spraakverwarring.
Wat je nu laat zien is een screenshot van de "Polar Cycling Coach"-site.
Hierin kun je als het ware een trainingsdagboek bijhouden. Je kunt dus geen grafiekje van een individuele training naar je PC downloaden, maar wel grafieken van je trainingsdagboek maken (met als data dus de data van een individuele training (afstand, gem. hartslag, etc.)
Wat je nu laat zien is een screenshot van de "Polar Cycling Coach"-site.
Hierin kun je als het ware een trainingsdagboek bijhouden. Je kunt dus geen grafiekje van een individuele training naar je PC downloaden, maar wel grafieken van je trainingsdagboek maken (met als data dus de data van een individuele training (afstand, gem. hartslag, etc.)
Hoi
Ik heb zelf zinds kort een CS200cad, geweldig makelijk te gebruiken en echt aan te raden.
Maar het feit dan je de polar site moet gebruiken om de data upload functie te gebruiken, vind ik slechte service,
Polar had ook een applicatie kunnen leveren die de grafiekjes voor je tuis maakt, en als Polar de data perse op hun server wil hebben, hadden ze het leuk moeten maken met data vergeleiken met vrienden of zo.
Nu moet je helaas gebruik maken van andere software om te uploaded, of zoals ik zelf een leuke Exel sheet maken met grafieken van vooruitgang.
Mocht iemand een kopie willen van mijn exel versie stuur maar een mail,
John
Ik heb zelf zinds kort een CS200cad, geweldig makelijk te gebruiken en echt aan te raden.
Maar het feit dan je de polar site moet gebruiken om de data upload functie te gebruiken, vind ik slechte service,
Polar had ook een applicatie kunnen leveren die de grafiekjes voor je tuis maakt, en als Polar de data perse op hun server wil hebben, hadden ze het leuk moeten maken met data vergeleiken met vrienden of zo.
Nu moet je helaas gebruik maken van andere software om te uploaded, of zoals ik zelf een leuke Exel sheet maken met grafieken van vooruitgang.
Mocht iemand een kopie willen van mijn exel versie stuur maar een mail,
John
Echte beginner, heb er veel lol in en zoek nog overal info
sinds vorige week (3 mei) doet mijn cs 200cad niet meer waar deze voor bedoeld is, constante afwijkingen in de hartslagweergave en waardes van 200+ in overvloed, vandaag opgestuurd naar polar hopelijk snel retour, verder bevalt de teller prima