Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

veeteetje
Forum-lid

veeteetje 17 mar 2005 10:52

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 16 Maart 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 16 Maart 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 16 Maart 2005

Hallo Christy. Welkom ! Weer een actieve dame erbij om mij te duwen op 29 mei !

Ow ja? Zit je ook in Tjejtrampet (Zweden) dan voor een koers???

Wah ? Kan het niet eens uitspreken, laat staan fietsen ! Is dat die massale fietstocht die eens op de TV vertoond werd? Jong en oud, alle soorten en maten op de fiets ?
Dus op 29 mei ben je niet van de partij met onze snelle Jelles op de Veluwe. Jammel !eh jammer.

Nee, da's een wedstrijd voor dames... Of ie op tv komt weet ik niet, denk het niet hoor. Maar het zou maar zo kunnen. Volgens mij zit de familie van Backsted of Hushovd in de organisatie, ik haal die twee altijd door elkaar, hi hi.

whocares
Forum-lid

whocares 17 mar 2005 11:13

Quote: Origineel geplaatst door Cor utj Mèhl op 16 Maart 2005
Cor utj Mèhl! Cor, 35 jaar, getrouwd en 2 kids. Ik woon in Noord Limburg (Meijel). Het stikt hier van de fanatieke fietsers. Onze club de Vèlo is bekend en berucht in de regio.

Ik zal dus moeten opletten als ik die Rood / Gele shirtjes weer eens voorbij zie komen.
Ik heb ze gisteren niet gezien , kwam rond 14.35 uur door Meijel.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

ronj
Forum-lid

ronj 17 mar 2005 13:20

Hallo froumleden,

Mijn naam is Ron uit Nijmegen en ik ben 40 jaar. Na een 9-tal knie-operaties (ooit gevoetbald) 5 jaar geleden een mtb (Merida) aangeschaft om de knieën te sterken en lekker te fietsen. Hier rond Nijmegen hebben we aardige klimmetjes en een aantal mtb-routes. Omdat ik steeds meer langere afstanden op de verharde weg ging fietsen heb ik eind vorig jaar een racefiets (Ilson) aangeschaft. De afgelopen maanden heb ik door een oogaandoening (ontstaan na spinning) niet kunnen fietsen, en da's balen. Ondanks dat ik nog last van m'n oog heb vindt de oogarts het geen bezwaar dat ik weer ga fietsen (zelfs intensief fietsen, had ik niet opgerekend). Dus komend weekend zal ik weer eens op mijn racert stappen en bezien hoe het met mijn conditie is. Misschien valt het wel mee en mag ik 29 mei ook mee?
Ron

erikvd
Forum-lid

erikvd 17 mar 2005 14:09

Tuurlijk mag je mee!! En je knieen, wat was daarmee dan? (9 operaties, poe) En hoe krijg je een oogaandoening bij het spinnen?

ronj
Forum-lid

ronj 17 mar 2005 14:36

Quoten: Origineel geplaatst door Erik vD op 17 Maart 2005

Tuurlijk mag je mee!! En je knieen, wat was daarmee dan? (9 operaties, poe) En hoe krijg je een oogaandoening bij het spinnen?

Ach die knieën, is begonnen met een paar meniscusoperaties, later was de binnenste kruisband afgescheurd. Knie schoot hierna regelmatig op slot. Daarom is er een nieuwe kruisband ingezet. Daarna nog wat complicaties gehad, krammetje losgelaten, loszittend kraakbeen verwijderd. Inmiddels alweer 6 jaren geen enkele last meer van mijn knieën (mede dankzij fietsen?). In december ben ik voor de eerste maal (en laatste) gaan spinnen, waarbij ik me over de kop heb gereden. Dag later zag ik met m´n rechteroog stuk minder als voorheen (veraf zie ik alles kleiner/lezen bijna onmogelijk). Bij de oogarts bleek dat er vocht uit adertjes onder het netvlies was gelekt, dat nu als een blaasje onder het netvlies zat. Dit zou komen doordat ik te veel endorphine had aangemaakt. Het enige dat er tegen te doen is, is rustig aan doen (lichamelijk/geestelijk), in 90% v.d. gevallen gaat het binnen drie maanden vanzelf weg. Bij mij is het echter nog niet weg, maar het kan nog wel wat wegtrekken. Soms wordt het gelaserd, maar in mijn geval zou dat inhouden (omdat de lekkage centraal zit) dat ik nog slechter ga zien vanwege de zwarte puntjes die achterblijven. Is dus geen optie. Omdat het nog niet weg is en er het risico bestaat dat er nieuwe lekkage ontstaan had ik niet verwacht dat ik nog intensief kon sporten. Maar als de oogarts zegt dat er geen bezwaar is geloof ik dat meteen. Want ik vind tourfietsen een heerlijke manier van ontspannen. Tot de 29ste!
Ron

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 17 mar 2005 16:03

@ Ron:
Nou, joh, wij zijn  dan een complementerend koppel. Ik heb een netvliesoperatie aan het linkeroog gehad en ik zie niet scherp meer met dat oog. Bril helpt niet. Als jij nu de weg links goed 'scanned' voor obstakels, dan zal ik de rechterkant in de gaten houden. Verder rijdt er een peloton dames om ons te duwen. Dus MOET je er gewoon bij zijn op 29 mei! Zijn er misschien nog doven ? Mijn oren doen het nog prima! HiFi kwaliteit tot 16.000 Hz.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

ronj
Forum-lid

ronj 17 mar 2005 16:15

Afgesproken Marconi. Ik zal mijn naam eens op de deelnemerslijst zetten. 

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 17 mar 2005 20:57

Quoten: Origineel geplaatst door RonJ op 17 Maart 2005

Afgesproken Marconi. Ik zal mijn naam eens op de deelnemerslijst zetten. 

Afgesproken. Als het niet lukt om met die snelle Jelles mee te komen pikken we gewoon een terrasje met een frisje en wij komen  er wel.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

ieke
Forum-lid

ieke 17 mar 2005 21:21

Hallo, ik ben Ieke, 29 jaar, woonachtig in Amsterdam. Ik heb een aantal jaren via Cycletours fietsvakanties gereden, totdat de verslaving ook oversloeg naar buiten de vakanties fietsen. Racefiets gekocht, vorig jaar februari ben ik begonnen met trainen en heb La Marmotte en de Charly Gaul gereden (2 keer zilver). Verder heb ik nog meegedaan aan het Nederlands Studenten Kampioenschap Wielrennen (10e). Ik ben op dit forum (nog) weinig actief, omdat ik het al druk genoeg heb met het bijhouden van een ander fietsforum (www.wielertoerist.nl).
Dit jaar ga ik de GP Namur, Trois ballons, Morzine en de Dolomietenmarathon doen.

beginnertje
Forum-lid

beginnertje 17 mar 2005 21:48

Lastig hé, twee forums tegelijk? Ik raak soms echt de draad kwijt.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

Plaats reactie