Tour de France 2012
Vind het wel een zeer ernstige aderlating voor Rabo, nu Tjallingi zijn heup heeft gebroken. Ik zat net vanavond te denken: als ze een iemand nodig hebben om de kopmannen door dit soort chaosetappes te lijden, dan is hij het wel.
En wat zal Renshaw balen. Krijg je niet meer dan 1 mannetje om je te helpen, valt hij uit in etappe 4.
Wat zat Gilbert nou te frutten met zijn schoenen...
En wat zal Renshaw balen. Krijg je niet meer dan 1 mannetje om je te helpen, valt hij uit in etappe 4.
Die gebaartjes...........het was te erg.Gastheerg schreef:Ik hou best van een beetje opera en theater maar dit komt me zo gemaakt over. Nog even en dan trekken ze hun truitje uit als ze over de streep komen.daniel1975 schreef:Ben ik trouwens de enige die de finishgebaren van Sagan zo afschuwelijk vind? Wat voor gekkigheid krijgen we de volgende keer? :-S
Vreselijk balen voor Tjallingi trouwens.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Wielrenners hebben een hogere pijngrens en er zijn al vaker wielrenners met breuken gefinisht.bmwpower schreef:Wel behoorlijk WTF wat Tjallinglii betreft zeg!! Die gast heeft toch gewoon uitgefietst? Hoe doe je dat man..
Mechanisme op zijn schoen was kapot gegaan door valpartij.ponsteen schreef:
-
- Forum-lid HC
Even iets anders. In alle tour programma,s en tijdschriften die ik heb gezien en gelezen heb, best wel wat hoor je een aantal namen voor het geel en de outsiders, ik hoor alleen nergens de naam van Menchov.
Wat mij betreft na wiggens en evans de derde favoriet.
Wat mij betreft na wiggens en evans de derde favoriet.
Wat was dat trouwens voor actie van Boeckmans in de laatste bocht? Kop omlaag en rechtdoor trappen...
Na afloop deed-ie ook nog een 'Hummeltje': "Ik had zeker top 5 gereden en misschien wel bij Sagan in het wiel mee de streep over".
Na afloop deed-ie ook nog een 'Hummeltje': "Ik had zeker top 5 gereden en misschien wel bij Sagan in het wiel mee de streep over".
- doefiets.nl
- Forum-lid
- Contact
't is wel nog een jong pikkie, dus laten we hem nog even het voordeel van de twijfel geven. Misschien droogt hij leuk op. Ik waardeer zijn rijstijl namelijk wel.Gastheerg schreef:Ik hou best van een beetje opera en theater maar dit komt me zo gemaakt over. Nog even en dan trekken ze hun truitje uit als ze over de streep komen.daniel1975 schreef:Ben ik trouwens de enige die de finishgebaren van Sagan zo afschuwelijk vind? Wat voor gekkigheid krijgen we de volgende keer? :-S
-
- Forum-lid HC
Ik las dat de ploeg mag zeggen hoe hij over de streep gaat rijden. Dan vind ik t juist wel weer grappig!
Beter dan dat stomme gedoe van ene Alberto
Beter dan dat stomme gedoe van ene Alberto
Ben benieuwd welke renner als eerste met zijn truitje over zijn hoofd over de streep komt. En vervolgens een salto maakt Zal alleen niet gebeuren, shirtjes zijn te strakGastheerg schreef:Ik hou best van een beetje opera en theater maar dit komt me zo gemaakt over. Nog even en dan trekken ze hun truitje uit als ze over de streep komen.daniel1975 schreef:Ben ik trouwens de enige die de finishgebaren van Sagan zo afschuwelijk vind? Wat voor gekkigheid krijgen we de volgende keer? :-S
Om met snorremans Johan D te spreken, waar is de tijd dat men nog gewoon juichte (vroegah was immers alles beter)?
-
- Forum-lid
Deze jongen rijdt op z'n 22e alles en iedereen naar huis op "zijn" terrein en nog gekker iedereen weet het van tevoren en dan krijg je dit soort "strapatsen". Ik vind het wel leuk om te zien, die branie.
Maar Johan D heeft echt 0,0 met wielrennen en uit voorgaande opmerking begrijp ik dat hij weer bij TdJ zat? Ik had het programma gisteren na 10 minuten al afgeschreven (zelf met Daniële Overgaag aan tafel) na de samenvatting van de etappe (lees: sprint) met commentaar van Leo Driessen.
Geef mij maar de Avondetappe, daar krijg ik tenminste nog het idee dat het om de koers gaat.
Ben trouwens benieuwd of Hummeltje er vandaag aan te pas komt, praatjes genoeg in ieder geval.
Maar Johan D heeft echt 0,0 met wielrennen en uit voorgaande opmerking begrijp ik dat hij weer bij TdJ zat? Ik had het programma gisteren na 10 minuten al afgeschreven (zelf met Daniële Overgaag aan tafel) na de samenvatting van de etappe (lees: sprint) met commentaar van Leo Driessen.
Geef mij maar de Avondetappe, daar krijg ik tenminste nog het idee dat het om de koers gaat.
Ben trouwens benieuwd of Hummeltje er vandaag aan te pas komt, praatjes genoeg in ieder geval.
Van Hummel gaat er deze tour echt niet aan te pas komen hoor.
Misschien als de topsprinters vallen, maar anders is hij gewoon een B sprinter die het aflegt tegen de echte mannen. Niets mis mee natuurlijk, maar doe dan niet net alsof je met een Cavendish, Greipel, Kittel meekan..
Misschien als de topsprinters vallen, maar anders is hij gewoon een B sprinter die het aflegt tegen de echte mannen. Niets mis mee natuurlijk, maar doe dan niet net alsof je met een Cavendish, Greipel, Kittel meekan..
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11