Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

RRon
Forum-lid

Gebruikersavatar RRon 20 feb 2012 19:30

Omdat ik vandaag pas om 2200 uur hoef te werken en het zonnetje scheen, ook de fiets gepakt en weer een voor mij record afstand gefietst! Fiets zag er weer niet uit omdat get op sommige plekken toch nog erg vies en nat was, ook reed ik een half verhard pad in waar de fiets ook niet schoner van werd! :oops:
Moet zeggen dat ik best veel fietsers zag onderweg, kan mij alleen nog een racer herinneren in de buurt van Nederhorst ten Berg, reed mij tegemoet en weet alleen nog dat het stuurlint in Celeste kleuren was!
Na vandaag even een paar dagen rust, misschien donderdag weer!! ;)

Rondje van vandaag!!

jre
Forum-lid

Gebruikersavatar jre 20 feb 2012 21:03

RRon schreef:Omdat ik vandaag pas om 2200 uur hoef te werken en het zonnetje scheen, ook de fiets gepakt en weer een voor mij record afstand gefietst! Fiets zag er weer niet uit omdat get op sommige plekken toch nog erg vies en nat was, ook reed ik een half verhard pad in waar de fiets ook niet schoner van werd! :oops:
Moet zeggen dat ik best veel fietsers zag onderweg, kan mij alleen nog een racer herinneren in de buurt van Nederhorst ten Berg, reed mij tegemoet en weet alleen nog dat het stuurlint in Celeste kleuren was!

Rondje van vandaag!!
zie dat je langs mij huis bent gereden had vandaag helaas wat anders te doen moet zeggen is een mooi rondje ik rij dit rondje wel vaker alleen dan niet door almere maar langs het gooimeer

bluv107
Forum-lid

bluv107 20 feb 2012 22:09

Vandaag ook maar de Gios van stal gehaald en uitgelaten: 75 km in de zon, wel een frisse bries. Wilde vanuit Aalsmeer richting Bloemendaal aan Zee maar reed uit macht der gewoonte pardoes de verkeerde kant op. Heb er toen maar een rondje van gemaakt over De Kwakel, Bilderdam, Langeraar, Hoogmade, Rijpwetering, Abbenes, Lisse, Vogelenzang, Hoofddorp, Rijsenhout en langs de Ringvaart weer naar huis. Toch weer koude voeten ondanks wintersokken en dikke overschoenen...volgend winterseizoen koop ik winterschoenen, zoveel is zeker. Heb eindelijk weer eens de Garmin gebruikt om een paar keer de weg te vinden, blijft toch een leuk apparaat!
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

RRon
Forum-lid

Gebruikersavatar RRon 20 feb 2012 22:22

janr6 schreef:
RRon schreef:Omdat ik vandaag pas om 2200 uur hoef te werken en het zonnetje scheen, ook de fiets gepakt en weer een voor mij record afstand gefietst! Fiets zag er weer niet uit omdat get op sommige plekken toch nog erg vies en nat was, ook reed ik een half verhard pad in waar de fiets ook niet schoner van werd! :oops:

Rondje van vandaag!!
zie dat je langs mij huis bent gereden had vandaag helaas wat anders te doen moet zeggen is een mooi rondje ik rij dit rondje wel vaker alleen dan niet door almere maar langs het gooimeer
Rondje is zeker leuk, alleen bij Maartensdijk stukje half verhard pad en vlak voor Weesp had ik dat weer en heb toen mijn route ietsjes aangepast! Gelukkig op die Wakkerendijk niet vol de wind tegen, wat een lang stuk is dat zeg!
Blijf het wel een nadeel vinden dat het nog te koud is om onderweg even lekker te pauzeren, je koelt dan erg snel af!

kennya
Forum-lid

kennya 21 feb 2012 18:32

walterg schreef:
Via de Staatsbossen naar Gieten en via Eext weer naar huis.
Geinig ik heb daar zondag nog de mtb route Gieten-Borger gedaan. Gruwelijk saai (al was het soms lekker baggeren door het water), maar wel een mooie omgeving de Hondsrug

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 21 feb 2012 19:10

Was het niet nat daar in de bossen?

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 21 feb 2012 21:06

Vandaag "gewoon" 60 km woon werk maar het was precies vier weken geleden. Toen zwaar op m'n bek en dan voelt zo'n ritje vandaag toch als een soort van overwinning.
Wind was toch koud en stevig!

jre
Forum-lid

Gebruikersavatar jre 21 feb 2012 21:17

RRon schreef:
janr6 schreef:

Rondje van vandaag!!
Rondje is zeker leuk, alleen bij Maartensdijk stukje half verhard pad en vlak voor Weesp had ik dat weer en heb toen mijn route ietsjes aangepast! Gelukkig op die Wakkerendijk niet vol de wind tegen, wat een lang stuk is dat zeg!
Blijf het wel een nadeel vinden dat het nog te koud is om onderweg even lekker te pauzeren, je koelt dan erg snel af!

ken het probleem :D van de wakkerendijk hoe ik ook fiets ik moet er altijd overheen [woon aan de dijk] dus ik houd er gewoon rekening mee zorg er voor dat ik op de terugweg wind mee heb

danoontje
Forum-lid

danoontje 22 feb 2012 08:56

Gisteren en eergisteren gefietst. Dus ik heb, als jonge vader, deze week de hoofdprijs te pakken :D
Gisteren ongeveer 65km. De foto is genomen in Nuenen langs het spoor. Aan het einde van de kasseistrook staat deze kapel.
Volgende keer zal ik de strook erop zetten. Lijkt alsof die dingen uit een helicopter daar neer zijn gegooid...ellende.
Maar wel een heel mooi stukje..

Vwb de foto, een kaarsje kan nooit kwaad hè!?

Afbeelding
Anima Sana In Corpore Sano.

depoldertoerist
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 22 feb 2012 10:12

Gastheerg schreef:Vandaag "gewoon" 60 km woon werk maar het was precies vier weken geleden. Toen zwaar op m'n bek en dan voelt zo'n ritje vandaag toch als een soort van overwinning.
Wind was toch koud en stevig!
Was het wel een clean ritje? ;)
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

redalert
Forum-lid

redalert 22 feb 2012 12:18

De racer is weer van stal gehaald en ik moet zeggen dat is een verademing na al die kilometers op de "zware" MTB. Kortom, het wegseizoen is weer begonnen.

eelcoz

eelcoz 22 feb 2012 14:49

Vanochtend een kleine 60 km gefietst in de omgeving van Leek en Roden. Straf windje hier in het noorden, maar verder lekker weer. Wat me vooral opviel was dat het overal nog steeds kletsnat is (weilanden etc.) en dat het water in de sloten ook nog steeds erg hoog staat. Het is duidelijk dat we een natte winter achter de rug hebben (op die 2 weekjes stevige vorst na).

Gesloten