GIRO ! !
Ik vertrok gewoon om tien uur en was om half drie binnen om het slot van de tijdrit in België en daarna de rit tegen de Stelvio te zien.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Voor de duidelijkheid dan als ik zeg: 'Al met al een mooie Giro cq wielrendag dag gezien.' Dus mooie Girodag cq Wielrendag'. Dit tevens aangezien ik vele dagen gemist heb i.v.m. werk.daniel1975 schreef:ik zie dat toch anders eigenlijk: de meeste ritten die op papier mooi konden zijn vielen gewoon vies tegen. Dit was de uitzondering (die ik niet zelf heb gezien trouwens), net als de eerder genoemde rit naar de galibier vorig jaar.zorroi schreef:.
Al met al een mooie Giro cq wielrendag dag gezien.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik wilde het net zeggen... Voeg nog even toe: de aanval van Contador in de rit naar Alpe d'Huez!litespeed schreef:Ook weer erg selectief bekeken IMHO. De ontsnapping en coup poging van Andy Schleck in de Tour was toch zeker net zo straf en/of met minstens zoveel lef uitgevoerd? Overigens vertrok hij ook op 60km. En het decor was net zo prachtig met de Galibier.zorroi schreef: (...) De Giro lijkt totaal niet op TdF. Lef en durf dat zie je de laatste jaren zelden in TdF. De laatste dagen is het vaak simpelweg doorhobbelen. Slaapverwekkend.
TdF moet eens van haar hoge troon afkomen.
Overigens, de impasse waarin de groep Hesjedal/Rodriguez zat, tussen de Mortirolo en de Stelvio, toen ze even leken te gaan 'surplacen' en De Gendt minuten pakte, leek verdacht veel op de spagaat van Evans/Sanchez tussen de Izoard en de Lautaret in de Tour. Jammer dat ze in de laatste kilometers (waarschijnlijk voor Hesjedal) net genoeg tijd terug pakten op De Gendt, net als Evans destijds op de Galibier op Andy Schleck.
-
- Forum-lid
Je kan toch de rit opnemen, en met wat geluk kom je niets te weten .... als de rit saai is kan je gewoon doorspoelensimen schreef:Zo te lezen hierboven heb ik heel wat gemist.
Dat heb je als je moet kiezen uit twee goeden.
Het mooie fietsweer was vandaag toch echt sterker dan het profiel van de rit,eerlijk gezegd.
Ik ga ook niet tv kijken als ik kan fietsen... maar van de koers wil ik toch ook niks missen.
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
+1 Parijs-Roubaix en Ronde van Vlaanderen zijn de enige twee waar ik voor thuis blijf. De rest kan ook in de replayteamorange schreef:Ik ga ook niet tv kijken als ik kan fietsen...
Dat zijn dan net de enige 2 ritten van de laatste jaren waarin in de Tour al voor de slotklim werd aangevallen. Over het algemeen zijn bergetappes in de Tour slaapverwekkend. Dat was dit jaar in de Giro ook het geval, tot gisteren. Echter met 1 mooie bergrit valt deze Giro mij behoorlijk tegen ten opzichte van eerdere jaren.tennisser schreef:Ik wilde het net zeggen... Voeg nog even toe: de aanval van Contador in de rit naar Alpe d'Huez!litespeed schreef:Ook weer erg selectief bekeken IMHO. De ontsnapping en coup poging van Andy Schleck in de Tour was toch zeker net zo straf en/of met minstens zoveel lef uitgevoerd? Overigens vertrok hij ook op 60km. En het decor was net zo prachtig met de Galibier.zorroi schreef: (...) De Giro lijkt totaal niet op TdF. Lef en durf dat zie je de laatste jaren zelden in TdF. De laatste dagen is het vaak simpelweg doorhobbelen. Slaapverwekkend.
TdF moet eens van haar hoge troon afkomen.
Overigens, de impasse waarin de groep Hesjedal/Rodriguez zat, tussen de Mortirolo en de Stelvio, toen ze even leken te gaan 'surplacen' en De Gendt minuten pakte, leek verdacht veel op de spagaat van Evans/Sanchez tussen de Izoard en de Lautaret in de Tour. Jammer dat ze in de laatste kilometers (waarschijnlijk voor Hesjedal) net genoeg tijd terug pakten op De Gendt, net als Evans destijds op de Galibier op Andy Schleck.
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1
Viel gewoon tegen.
Qua spanning zou het trouwens ook prettig zijn als er meerdere sprinters hetzelfde niveau haalden. Nu zijn de vlakke etappes wel erg voorspelbaar. Maar dat staat los van de Giro. (overigens hoor ik niemamd meer over slappe frames van Pina.....*evil*)
Viel gewoon tegen.
Qua spanning zou het trouwens ook prettig zijn als er meerdere sprinters hetzelfde niveau haalden. Nu zijn de vlakke etappes wel erg voorspelbaar. Maar dat staat los van de Giro. (overigens hoor ik niemamd meer over slappe frames van Pina.....*evil*)
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
En dan ziet hij de rooie trui ook nog eens aan zijn neus voorbijgaan ... wat ik als Cavendish fan toch jammer vind!amclassic-fan schreef:De massasprints eindigde toch niet bepaald voorspelbaar. Zeker de rit van donderdag was te verwachten dat Cavendish met 3 vingers in z'n neus zou winnen.
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
Tja, het liefst zouden we het allemaal zelf inkleuren natuurlijk....daniel1975 schreef:+1
Viel gewoon tegen.
Op de eerste pagina van dit topic waagden enkelen zich aan een voorspelling...
pizzi schreef:1. Basso
2. Scarponi
3. Kreuziger
eelcoz schreef:Ik zou voor het klassement inzetten op Schleck, Basso en Scarponi, waar ik Basso het hoogste inschat.
Zo zie je maar weer dat voorspellen bijzonder moeilijk isarjenv schreef:1. Basso
2. Rujano
3. Schleck
fietsen doe ik net als een prof,