Zeer gaaf in beeld gebracht! Complimenten!!!buzz schreef:Gisteren nog een aardig, tricky rondje (65km) langs de kust gereden...
Vandaag gefietst in 2013
- Le Grimpeur
- Forum-lid
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Ja, even spullen testen en inkopen doen voor een tripje naar Bonaire dat op de agenda staat.theov schreef:Toevallig eerst de andere hobby aan het uitoefenen.bottecchia schreef:Vertrek vanaf DiveWorld bij de Grolsch Veste.
Nice, leuk duiken daar.bottecchia schreef:Ja, even spullen testen en inkopen doen voor een tripje naar Bonaire dat op de agenda staat.theov schreef:Toevallig eerst de andere hobby aan het uitoefenen.bottecchia schreef:Vertrek vanaf DiveWorld bij de Grolsch Veste.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Goed bezig geweest: 47km vanaf parkeerterrein bij de wielerbaan Sloten gereden een daarna aangehaakt voor ruim anderhalf uur koers.
Onverwacht makkelijk meegereden, heerlijke training geweest. Die 5gr warmer tov vorige week maken het toch ook een stuk aangenamer!
Onverwacht makkelijk meegereden, heerlijke training geweest. Die 5gr warmer tov vorige week maken het toch ook een stuk aangenamer!
Less is bore
Heb je ook de trimmerskoers gereden? Dan zou ik je gezien moeten hebben. Ik vond het nog best rap gaan maar heb dan ook vaak op kop gereden. En mijn fiets is goed smerig. En ik zag er na anderhalf uur koers uit als een bruine moddervlek.daniel1975 schreef:Goed bezig geweest: 47km vanaf parkeerterrein bij de wielerbaan Sloten gereden een daarna aangehaakt voor ruim anderhalf uur koers.
Live fast; die young. mijn blog
http://www.strava.com/activities/41094039" onclick="window.open(this.href);return false;
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Geen zin in bagger vanochtend (toertocht Soest), dus na de lunch m'n "pekelbak" (MTB met semi slicks) gepakt voor een dikke 3 uur duurtraining.
Probleem in het begin van "zware benen" en dat bleef eigenlijk de hele tijd zo want de dag ervoor fors op de Tacx bezig geweest.
Dan na 25 minuten lekke voorband en even het idee om lekker naar huis te gaan, maar niet gedaan om uiteindelijk bijna 90 km getrapt te hebben.
Opvallend al weer de vele racefietsen, die van mij blijft nog even op de tacx maar in ieder geval niet meer de enige op de weg.
Rondje http://app.strava.com/activities/41085524
Probleem in het begin van "zware benen" en dat bleef eigenlijk de hele tijd zo want de dag ervoor fors op de Tacx bezig geweest.
Dan na 25 minuten lekke voorband en even het idee om lekker naar huis te gaan, maar niet gedaan om uiteindelijk bijna 90 km getrapt te hebben.
Opvallend al weer de vele racefietsen, die van mij blijft nog even op de tacx maar in ieder geval niet meer de enige op de weg.
Rondje http://app.strava.com/activities/41085524
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
-
- Forum-lid
Voor de middag vertrokken voor een tochtje naar Zoutkamp langs het Reitdiep.
Door Leegkerk
Bij Aduarderzijl komt de zon er door!
De sluis
Ik had geen gulden op zak!
Langs het gemaal bij Elektra
Veel kleine kerkjes, zoals bij Den Horn
Veel water in de Peizermaden
Het nieuwe fietspad door de Peizermaden
Drie graden, maar de sneeuw is weg!
Door Leegkerk
Bij Aduarderzijl komt de zon er door!
De sluis
Ik had geen gulden op zak!
Langs het gemaal bij Elektra
Veel kleine kerkjes, zoals bij Den Horn
Veel water in de Peizermaden
Het nieuwe fietspad door de Peizermaden
Drie graden, maar de sneeuw is weg!
- daniel1975
- Forum-lid HC
@rob74: 15.00 gestart bij de licentiehouders.
Fiets&bestuurder zien er uit als ware het een veldrit. Ben dat schoonmaken nu wel keertje zat.
Ging bij ons ook goed hard, 6-7 rondes boven de 44gemiddeld. Best aanpoten zo vroeg in het jaar, maar als 30e gefinishd dus goed gevoel aan overgehouden.
Fiets&bestuurder zien er uit als ware het een veldrit. Ben dat schoonmaken nu wel keertje zat.
Ging bij ons ook goed hard, 6-7 rondes boven de 44gemiddeld. Best aanpoten zo vroeg in het jaar, maar als 30e gefinishd dus goed gevoel aan overgehouden.
Less is bore