Actiefoto's
http://img441.imageshack.us/img441/9690 ... dog5.jpgIk fiets nu ongeveer een jaar en op deze foto beklim ik voor de vierde keer de Ventoux. Ik was in 1.43 boven vanaf Malaucene. En ja, ik heb een trippel maar dit zal mijn volgende fiets niet hebben. Ik vind het wel een mooie foto met die achtergrond!
//Wesley: ik heb van de foto even een link gemaakt, het hele topic was uit zijn verband getrokken.
//Wesley: ik heb van de foto even een link gemaakt, het hele topic was uit zijn verband getrokken.
Anima Sana In Corpore Sano
Quoten: Origineel geplaatst door Marino op 14 Januari 2007
WOW, sorry dat hij zo groot is! Heb niet eerder een foto geplaatst en was al blij dat het gelukt was! Misschien kan iemand van het forum hem verkleinen zodat de pagina makkelijker leest?
WOW, sorry dat hij zo groot is! Heb niet eerder een foto geplaatst en was al blij dat het gelukt was! Misschien kan iemand van het forum hem verkleinen zodat de pagina makkelijker leest?
Haha ja dat is waar, maar ik zou er de volgende keer niet voor kiezen. Ik kan mijn verzet voor die paar keer per jaar ook aanpassan aan de bergen. Ik gebruik het in de polder (waar ik woon) nooit en ik vind het minder mooi staan. Dit is echter mijn eerste racefiets en toen ik deze kreeg was ik veel minder op de hoogte van de "materiële" wielerwereld dan nu. Op de Ventoux was het idd wel prettig, met souplesse omhoog rijden past wel bij me.
Quoten: Origineel geplaatst door andromeda op 14 Januari 2007
Tijdens de "snelste rotterdammer" op de laatste zesdaagse in Ahoy
En hoe is het gegaan?
Tijdens de "snelste rotterdammer" op de laatste zesdaagse in Ahoy
En hoe is het gegaan?
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
2de geworden, net achter jeff vermeulen (zon 2 tiende) waar ik meer dan tevreden mee was aangezien van de 5 finalisten er 2 elite, 1 amateur A en 1 belofte meereden, en ik als eerstejaars amateur B (lees toerrijder) toch ff een rappe tijd neerzette...
Maar vooral het rijden tijdens de masters of sprint was waanzinnig, redelijk vol Ahoy en dan alle lichten uit en het zoeklicht op jou gericht......
Maar vooral het rijden tijdens de masters of sprint was waanzinnig, redelijk vol Ahoy en dan alle lichten uit en het zoeklicht op jou gericht......
"Try not. Do or do not......there is no try"
Egmond-pier-Egmond van afgelopen zaterdag. Volgend jaar maar eens bij de licentierijders starten, wat een ramp was dat om zoveel mensen te moeten inhalen of door het zachte zand (tot 3 maal toe gevallen) of door het zuigende natte zand met de wind vol in je gezicht.
Mijn idee hetzelfde, mijn tijd was nu 1uur 33 min. Dat kon nog wel snellermijn de licentiehouder was ik in het midden uitgekomen qua klassering, maar niet al die mensen waar je langs moet.. En tijdens een wedstrijd help je elkaar toch meer naar een snelle tijd..