Het grote zeik-hier-de-weerman-af topic 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die profeten gaven tot vanmorgen aan toe aan dat het een aardige droge dag zou worden...... Wordt straks weer zeiknat worden met koud water
Less is bore
Ach ja … verschil moet er zijndaniel1975 schreef: ↑11 dec 2018 14:39 Die profeten gaven tot vanmorgen aan toe aan dat het een aardige droge dag zou worden...... Wordt straks weer zeiknat worden met koud water
Vanochtend vertrokken met net +2gr op de thermometer; best fris. Op dit moment is het stralend weer in Tukkerland. Zonnetje erbij en temperatuur van +7gr. Ziet er niet naar uit dat het gaat regenen. Kortom … je kunt niet altijd pech hebben
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
-
- Forum-lid HC
Blijkbaar was er tot op heden nog geen reden om te klagen in 2019. Maar ondertussen ben ik nu echt wel klaar met al de regen van de afgelopen periode. Hier halverwege Noord Holland is het aantal droge weekend dagen sinds half september echt op 1 hand te tellen. September had al meer neerslag dan het langjarig gemiddelde, oktober sloeg helemaal nergens op met ruim 200 mm en nu na 1 week november hebben we hier ook al bijna de volledige maandsom gehad.
Ik wil gewoon weer eens droog weer.
Ik wil gewoon weer eens droog weer.
-
- Forum-lid
Ik had gisteren een heerlijke droge fietstocht bij maanlicht, maar dat was in het oosten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja.....we liepen achter qua neerslag, dus dit was te verwachten.
Less is bore
Voorspellingen had het over 0.5mm regen ofzo in Noord-Holland.
Stromende regen hele dag.... (er is 10mm gevallen volgende de buienradar neerslagkaart)
Goed als je eenmaal onderweg bent (met goede kleding) valt het wel weer mee, maar leuk is anders.
Stromende regen hele dag.... (er is 10mm gevallen volgende de buienradar neerslagkaart)
Goed als je eenmaal onderweg bent (met goede kleding) valt het wel weer mee, maar leuk is anders.
De weerman heeft het de laatste helaas redelijk dikwijls bij het rechte eind.
Maw...; bijna dagelijks regen. Wat een sombere (tweede helft van) september en oktober hebben we er op zitten.
Maw...; bijna dagelijks regen. Wat een sombere (tweede helft van) september en oktober hebben we er op zitten.
-
- Forum-lid HC
En wat is Nederland dan groot, het tekort is hier echt wel weg terwijl een groot deel van het land nog steeds een tekort heeft.daniel1975 schreef: ↑09 nov 2019 16:52 Tsja.....we liepen achter qua neerslag, dus dit was te verwachten.
Achteraf trouwens gelukkig dat ik vanmorgen ben gaan fietsen, vanmiddag was het hier nog veel slechter. (Lees geen droog moment)
- robbebopper
- Forum-lid HC
De grondwaterstand ligt hier (Helmond) nog altijd ongeveer 80 cm lager dan normaal. Daar moet echt nog heel wat regen overheen om dat goed te maken.
Maar, voor mij persoonlijk is het ook wel weer genoeg geweest met dat gemiezer.
Maar, voor mij persoonlijk is het ook wel weer genoeg geweest met dat gemiezer.