Castelli Gabba shirt, ademend en regenbestendig ?
ze zitten bij mij wel strak, maar niet onaangenaam strak. Lijkt me wel "zoals het hoort".brekson schreef:Ik vind de nanoflexarmstukken te koud, iig kouder dan mijn andere maar die zijn dan weer niet waterafstotend.
Misschien spannen ze te hard ?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Met bijvoorbeeld Craft thermo kleding doe ik de armstukken er ook over heen als de omstandigheden daarom vragen. Wat gedoe met aantrekken, maar voor de rest merk ik er niets van. De armstukken gaan er echt niet minder door functioneren.tommeke14 schreef:Die Nanoflex armstukken zijn niet winddicht hoor! Als je een strakzittend ondershirt zoals de Feroce van Castelli hebt is het totaal niet vervelend om daar armstukken overheen te dragen.
Ik heb o.a ook sportfull armstukken zitten ook lekker warm gevoerde binnenzijde.brekson schreef:Ik vind de nanoflexarmstukken te koud, iig kouder dan mijn andere maar die zijn dan weer niet waterafstotend.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
@Nijkie, heb jij beide, dus de sportfull (no rain?) en de nanoflex? En zo ja, welke zijn dan warmer?nijkie schreef:Ik heb o.a ook sportfull armstukken zitten ook lekker warm gevoerde binnenzijde.brekson schreef:Ik vind de nanoflexarmstukken te koud, iig kouder dan mijn andere maar die zijn dan weer niet waterafstotend.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb ook de sportful no rain beenstukken, en die zitten inderdaad lekker warm. Het lijkt me alleen moeilijk vergelijkbaar met de armstuken, omdat de benen door de beweging veel warmer blijven dan de armen.
Ik heb deze van sportful http://www.mantel.com/sportful-armwarme ... rytex?spec[]Hanz Bé schreef:@Nijkie, heb jij beide, dus de sportfull (no rain?) en de nanoflex? En zo ja, welke zijn dan warmer?nijkie schreef:Ik heb o.a ook sportfull armstukken zitten ook lekker warm gevoerde binnenzijde.brekson schreef:Ik vind de nanoflexarmstukken te koud, iig kouder dan mijn andere maar die zijn dan weer niet waterafstotend.
En van Craft heb ik ze ook.Ik draag beide bij deze temperaturen over een ondershirt lange mouw.
De Sportful zijn iets meer gevoerd dan de Crafts.
Maar ik heb het sowieso niet snel koud.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Benen smeer ik meestal licht in met Born protect exstra.Hanz Bé schreef:Ik heb ook de sportful no rain beenstukken, en die zitten inderdaad lekker warm. Het lijkt me alleen moeilijk vergelijkbaar met de armstukken, omdat de benen door de beweging veel warmer blijven dan de armen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Bij de set van mij zijn zowel de arm als de beenstukken zelfde materiaal.amclassic-fan schreef:Als de Sportful armstukken vergelijkbaar zijn met de beenstukken dan zijn de Sportful armstukken veel dikker.
(Wel één hele foute kleur gekocht voor beenstukken Wit )
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Hi, even een vraagje ivm Gabba 1 of Gabba 2. Het zal waarschijnlijk al besproken zijn binnen het Topic, maar ik kan hier op mijn werk niet door 22 paginas met reacties lezen
Ik ben dus van plan een Gabba met korte mouw te kopen. Het verschil in prijs tussen de originele Gabba en de Gabba2 is ongeveer 27 euro.
Raden jullie mij aan dan toch maar de Gabba2 te kopen? Maakt de ritscover zoveel verschil?
Thanks,
Pat
Ik ben dus van plan een Gabba met korte mouw te kopen. Het verschil in prijs tussen de originele Gabba en de Gabba2 is ongeveer 27 euro.
Raden jullie mij aan dan toch maar de Gabba2 te kopen? Maakt de ritscover zoveel verschil?
Thanks,
Pat