Het veldrijden 2013/2014
-
- Forum-lid
Netjes van Nys, maar of dit een goede voorbereiding is voor het BK zullen we over 10 dagen weten.
-
- Forum-lid HC
Lars zou toch voor Argos gaan rijden?
-
- Forum-lid
Wat een vreemd parcours daar in Rome!
Knap dat Lars in de sprint nog Nijs klopt. Goede zaken gedaan vandaag.
Hij heeft niet gewerkt voor Albert, heeft hij nadien zelf verteld. Kon z'n eigen kans gaan maar was gewoon niet goed genoeg vandaag.ponsteen schreef:Waarom ze Walsleben hebben laten werken voor Albert, terwijl Walsleben nog een reële kans heeft op het eindklassement... Handig voor Van der Haar, die nu bij Walsleben is aangekomen ...
Het is natuurlijk een retorische vraag.
Knappe remonte van Van der Haar, heeft het niet cadeau gekregen. Nys is een strijkijzer in de sprint vergeleken met hem dus dat was geen verrassing.walterg schreef:Wat een vreemd parcours daar in Rome!
-
- Forum-lid HC
En ik denk dat Sven net iets minder zijn best deed, voor hem heeft t toch geen meerwaarde.
@pelep: Goed om te horen over Walsleben. Soms zijn dingen niet zoals ze lijken.
Gaan we het meemaken, weer een NL klassementsoverwinning? De laatste van Groenendaal zit nog vers in mijn geheugen (maar zo smeuïg zal het deze keer niet zijn...).
Gaan we het meemaken, weer een NL klassementsoverwinning? De laatste van Groenendaal zit nog vers in mijn geheugen (maar zo smeuïg zal het deze keer niet zijn...).
Als Albert in Nommay wint heeft hij genoeg aan een 25e plaats ... wordt lastigponsteen schreef:Gaan we het meemaken, weer een NL klassementsoverwinning? De laatste van Groenendaal zit nog vers in mijn geheugen (maar zo smeuïg zal het deze keer niet zijn...).
-
- Forum-lid
Was dat niet dat een paar belgen in de laatste meters Sven Nijs nog voorbij staken, waardoor Groenendaal het klassement pakte????ponsteen schreef:
Zo, die is een tijd lang kwaad geweest op zijn landgenoten......
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Het is tijdens die rit dat de "nieuwe" Sven Nys is geboren. Nys voelde zich toen echt verraden en belachelijk gemaakt. Hij beet sedertdien meer van hem af, en fietste een pak agressiever.uninvitedguest schreef:Was dat niet dat een paar belgen in de laatste meters Sven Nijs nog voorbij staken, waardoor Groenendaal het klassement pakte????ponsteen schreef:
Zo, die is een tijd lang kwaad geweest op zijn landgenoten......
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.