Wat is fout, wat kan echt niet?
[quote="MDA1"][quote="JuulH"]volgens mij werkt het niet helemaal goed meer, ik kan tot pagina 2 komen, en daarna kom ik op de site van nu sport..[/quote]
HAHA! LOL![/quote]
is dat zo ongelofelijk grappig? :p
HAHA! LOL![/quote]
is dat zo ongelofelijk grappig? :p
Specialized Tarmac Elite Compact
[quote="JuulH"]volgens mij werkt het niet helemaal goed meer, ik kan tot pagina 2 komen, en daarna kom ik op de site van nu sport..[/quote]
Ik dacht: wat een onzin. Die zal wel op een link klikken. Maar hij heeft gelijk. Forum.fiets.nl linkte bij mij net ook twee keer naar nu sport punt nl. Hebben we een echte hacker?
Ik dacht: wat een onzin. Die zal wel op een link klikken. Maar hij heeft gelijk. Forum.fiets.nl linkte bij mij net ook twee keer naar nu sport punt nl. Hebben we een echte hacker?
[quote="JuulH"][quote="MDA1"][quote="JuulH"]volgens mij werkt het niet helemaal goed meer, ik kan tot pagina 2 komen, en daarna kom ik op de site van nu sport..[/quote]
HAHA! LOL![/quote]
is dat zo ongelofelijk grappig? :p[/quote]
Oh, wacht. Ik dachtr dat je een grapje maakte omdat dit topic een zeikende bende elkaar napratende 'hoe het hoort' fietsers bij elkaar brengt. Maar je maakte geen grapje. Pagina 3 linkt inderdaad naar NuSport... Foutje!
(En je komt daar meteen een paar spaanse gedoopte atleten tegen... toeval? )
HAHA! LOL![/quote]
Oh, wacht. Ik dachtr dat je een grapje maakte omdat dit topic een zeikende bende elkaar napratende 'hoe het hoort' fietsers bij elkaar brengt. Maar je maakte geen grapje. Pagina 3 linkt inderdaad naar NuSport... Foutje!
[quote="MDA1"]Maar je maakte geen grapje. Pagina 3 linkt inderdaad naar NuSport... Foutje!
[/quote]
Pagina 3 van dit Topic brengt mij gewoon op pagina 3 van dit Topic hoor???
Mvg, Zorro
[/quote]
Pagina 3 van dit Topic brengt mij gewoon op pagina 3 van dit Topic hoor???
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
[quote="MDA1"][quote="JuulH"][quote="MDA1"][quote="JuulH"]volgens mij werkt het niet helemaal goed meer, ik kan tot pagina 2 komen, en daarna kom ik op de site van nu sport..[/quote]
HAHA! LOL![/quote]
[/quote]
dat kan trouwens ook niet vind ik,
Uit doping testen blijkt dat iemand doping heeft gebruikt, en dan nog ontkennen
-ik heb geen idee of 't is gebeurd, maar het lijkt me niet vreemd :- )
HAHA! LOL![/quote]
[/quote]
dat kan trouwens ook niet vind ik,
Uit doping testen blijkt dat iemand doping heeft gebruikt, en dan nog ontkennen
-ik heb geen idee of 't is gebeurd, maar het lijkt me niet vreemd :- )
Specialized Tarmac Elite Compact
'Wat kan echt niet?'
Die mannen/vrouwen met dikke buiken op Pina's of Cervelo's...?
In te strakke, niets verhullend race outfit.
En met amper 25kmh.
Goed, mag...
Maar, dat zijn dezelfde gasten, die ons met hun full-options lease Audi's dagelijks van de weg proberen te blazen.
'Dat kan dus echt niet!'
En met amper 25kmh.
Goed, mag...
Maar, dat zijn dezelfde gasten, die ons met hun full-options lease Audi's dagelijks van de weg proberen te blazen.
'Dat kan dus echt niet!'
[quote="Cdale"]Maar, dat zijn dezelfde gasten, die ons met hun full-options lease Audi's dagelijks van de weg proberen te blazen.
'Dat kan dus echt niet!'[/quote]
Rij gewoon eens door man, dan heb je ook geen last van die lease audi's en veroorzaak je ook geen file's
Rij gewoon eens door man, dan heb je ook geen last van die lease audi's en veroorzaak je ook geen file's
[quote="Cdale"]'Wat kan echt niet?'
En met amper 25kmh.
Goed, mag...
Ik merk hier iets van ....... ach, laat maar
En met amper 25kmh.
Goed, mag...
Ik merk hier iets van ....... ach, laat maar