Giro 2016
Ontsteking, ik snap eigenlijk niet dat ze het zo ver laten komen. Wanneer je een puist oid. hebt en je laat er op tijd iets aan doen dan hoeft het helemaal niet te gaan ontsteken lijkt mij. Nu zal de herstelperiode ook langer zijn.
Dat is precies wat ik bedoel: smoor je het in de kiem door het bv te draineren en een paar dagen niet te fietsen, of wacht je tot het gaat ontsteken met alle gevolgen van dien. Ik weet natuurlijk niet of hij er voor de Giro al last van had, dus misschien was die keuze er in dit geval helemaal niet. Maar het is mij wel vaker opgevallen dat renners soms 1 of meerdere seizoenen met dit probleem kampen (Freire bijvoorbeeld) als iemand die ook wel eens dit probleem heeft vind ik dat lastig te begrijpen. Of misschien ook niet, want als je je geld ermee verdient, of er een wedstrijd door mist is de keuze natuurlijk een stuk lastiger dan wanneer je alleen bang bent dat je maatje niet kunt verslaan op de Cauberg
Ondertussen 3 man met 8 min voorsprong op kop, heb het idee (lees: hoop ) dat Nibali en/of Valverde misschien wel wat willen doen in die laatste heuvelzone om in de afdaling naar de finish wat druk op de concurrenten te zetten.
Ondertussen 3 man met 8 min voorsprong op kop, heb het idee (lees: hoop ) dat Nibali en/of Valverde misschien wel wat willen doen in die laatste heuvelzone om in de afdaling naar de finish wat druk op de concurrenten te zetten.
- TheTourist
- Forum-lid
Dumoulin: abandon
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
is het fietsen aan het her-ontdekken
- daniel1975
- Forum-lid HC
Weer Greipel!!
Maar wat er nu gebeurt irriteer ik mij al 25 jaar aan; de bergen komen dus de sprinters stappen af.
Flauw en zwak
Maar wat er nu gebeurt irriteer ik mij al 25 jaar aan; de bergen komen dus de sprinters stappen af.
Flauw en zwak
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik weet het, en snap het ook wel, maar blijft jammer. Die ellendige tour is belangrijker dan de trui aan de streep brengen volgende week.
Less is bore
Flink slagveld vandaag! Jungels uit het Roze en de leiding naar Amador. Nibali laat duidelijk zijn ambities zien.
Sterk optreden van Kruijswijk en Battaglin voor TLJ.
Ik kijk uit naar de Maratona XL van morgen en ga lekker voor de buis zitten. Ben toch aan huis gekluisterd ben en kan de Chouffe Classic niet rijden ivm mijn zieke jongste dochter.
Sterk optreden van Kruijswijk en Battaglin voor TLJ.
Ik kijk uit naar de Maratona XL van morgen en ga lekker voor de buis zitten. Ben toch aan huis gekluisterd ben en kan de Chouffe Classic niet rijden ivm mijn zieke jongste dochter.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ga er ook voor zitten. Benieuwd of er koers gemaakt gaat worden.
Hoop wel op vluchters die het halen dan zijn de boni's tenminste weg.
Hoop wel op vluchters die het halen dan zijn de boni's tenminste weg.
Less is bore
Ligt het aan mij of zijn die hoogtemeters die de organisatie opgeeft veel te hoog? Het parcours is vrijwel gelijk aan de Dolomieten Marathon, die "maar" 4200 hm telt en dan doe je 2x de Campalongo. Hier doe je nog een extra muurtje maar slechts 1x de Campalongo. Toch komt de organisatie tot 5400 hm...
Ik ga er zeker voor zitten al ga ik er maar vast vanuit dat het tegen valt. In het huidige wielrennen zullen de toppers toch vooral weer afwachten.... Ik hoop dat ik ongelijk krijg
Ik ga er zeker voor zitten al ga ik er maar vast vanuit dat het tegen valt. In het huidige wielrennen zullen de toppers toch vooral weer afwachten.... Ik hoop dat ik ongelijk krijg