Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2015

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 25 mar 2015 14:53

Ben net ingeschakeld op de livestream. Veel valpartijen weer?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 25 mar 2015 15:37

Wat was dat daar in die bocht waar Boom ook ging? Lekker wat modder daar zeg.... Devolder ook hard onderuit.. oei....
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 25 mar 2015 16:28

Mooi uitgespeeld van Topsport Vlaanderen. Kwiatkowski keek ernaar...
Van Baarle had wat mij betreft gelijk om te blijven zitten.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
Melda
Forum-lid
Berichten: 439
Lid geworden op: 03 nov 2014 09:32
Locatie: Maldegem

Gebruikersavatar Melda 25 mar 2015 16:32

Wat een zege voor Wallaeys, mee in de vroege vlucht en het dan nog afmaken ook.
Zeer sterk gereden van Topsport trouwens, 1-2 scoren is echt wel top.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 25 mar 2015 17:20

Topsport blijft een leuke ploeg die jaar na jaar toch maar mooi meedoen in het voorjaar. Denk ook dat Van Baarle het goed speelde, als het spelen was, misschien kon hij gewoon niet meer.

In Spanje doet Kelderman het ook wel lekker, net subtop, Kruijswijk moet nog wel wat verbeteren voor Italië en Poels moest volgens mij Froome op sleeptouw nemen.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5814
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 25 mar 2015 20:01

mrcoffee schreef:Mooi uitgespeeld van Topsport Vlaanderen. Kwiatkowski keek ernaar...
Van Baarle had wat mij betreft gelijk om te blijven zitten.
Van Baarle is snel, misschien wel de snelste van het groepje en krijgt wschlk niet zo dikwijls nog een kans om dergelijke wedstrijd te winnen: dus gewoon dom om niet mee te rijden met Kwiatkowski achter wallaeys!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
rondje
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:04
Contact

Gebruikersavatar rondje 25 mar 2015 20:15

Maar wie weet had Kwiatkowski hem dan al het werk laten doen en was dan naar de winst gereden, of dan zou Theuns nog uit zijn wiel zijn gekomen die al een tijdje zijn beurten oversloeg. Hij is nog jong, zijn tijd komt nog wel en hij laat in ieder geval zien cool genoeg te zijn om niet ergens blind achteraan te springen maar om te bluffen en een ander het werk te laten doen.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5814
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 25 mar 2015 20:32

als ik moet kiezen 1 kans op 4 om te winnen of 0 kansen op 4 weet ik het wel. Van Baarle had ook nog bijna niet op kop gereden, dus kon wel verwachten dat Kwiatkowski, voor wie de overwinning in deze wedstrijd eigenlijk een surplusje maar geen must is, niet volledig zelf de kastanjes uit het vuur zou halen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

paulwindtegen
Forum-lid
Berichten: 294
Lid geworden op: 05 aug 2010 00:59
Locatie: Gilze

paulwindtegen 25 mar 2015 20:37

Vreemde redenatie, waarom dan wel vol rijden in de kopgroep? Natuurlijk wil hij ook deze koers winnen.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 25 mar 2015 20:51

Wat zijn het toch een kinderachtige lui bij Quickstep, eerst na de Omloop en nu ook weer. Het ligt altijd aan een ander...

http://www.cyclingnews.com/news/etixx-q ... rs-outcome
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
rondje
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 07 aug 2010 14:04
Contact

Gebruikersavatar rondje 25 mar 2015 20:57

De grootste maar toch de kleinste zijn.... Blijft inderdaad raar hoe ze altijd opzoek zijn naar een excuus.

Net op de website van Sporza nog eens de interviews gezien, als je Devolder dan hoort praten (meer mompelen) is het toch eigenlijk niet verantwoord dat die jongen de koers nog heeft uitgereden. Het lijkt wel of hij geen idee heeft wat er eigenlijk gebeurd is.

Fietsen?altijd
Forum-lid
Berichten: 2744
Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21

Fietsen?altijd 25 mar 2015 21:01

Erg kinderachtig

Kwiatkowski wou anders van Baarle eerst het werk laten opknappen en die reageerde gewoon niet. Ze hebben allebei gegokt en verloren en dat is gewoon koers en daar moet je maar mee leven.

Kwiatkowski moet ook wel weten dat die mooie regenboogtrui verantwoordelijk meebrengt.
Maak joe woar

Plaats reactie