Garmin Varia bike radar ja of nee
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Nu 127 euro bij R2-bike.
https://r2-bike.com/GARMIN-Ruecklicht-V ... L516-StVZO
https://r2-bike.com/GARMIN-Ruecklicht-V ... L516-StVZO
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Even gezocht wat de verschillen dan zijn, dan zie ik dat de 516 gecertificeerd is voor Duitsland. Betekent dat, dat je de 515 daar eigenlijk niet mag gebruiken?
Lang leve 1 Europa.
(Wel een beter apparaat trouwens die 516. Niet knipperen, maar wel een nog langere batterij duur.)
Lang leve 1 Europa.
(Wel een beter apparaat trouwens die 516. Niet knipperen, maar wel een nog langere batterij duur.)
Met een Connect IQ veld zoals Smart Bike Light kun je een 515 Varia lamp nog wel aansturen tot een 516, omgekeerd kan niet. Met dat veld kun je bv ook een remlicht inbouwen of van knipperen naar steady gaan als je een tunnel inrijdt.
"Ich habe es nicht gewusst?" ooit werkte dat voor velenscottwilko schreef: ↑27 nov 2022 19:19 Even gezocht wat de verschillen dan zijn, dan zie ik dat de 516 gecertificeerd is voor Duitsland. Betekent dat, dat je de 515 daar eigenlijk niet mag gebruiken?
Lang leve 1 Europa.
Kom regelmatig met de 515 in Duitsland en ben ook ingehaald door de Polizei. Nooit iets over gehoord. Al wil dat niet betekenen dat het ook toegestaan is volgens de wet.
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben nog steeds niet overtuigd. Krijg veel en veel te veel valse meldingen. Bomen, een weg die aan de andere kant van een sloot ligt; gegarandeerd een waarschuwing. De radarbundel is echt veel te breed ingericht imho.
Begint wat naar miskoop te neigen om eerlijk te zijn.
Begint wat naar miskoop te neigen om eerlijk te zijn.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
ik zie het nut er helemaal niet van in, ik zit al ruim 30 jaar op de racefiets en ik zou eerlijk gezegd echt niet weten waarom ik een radar zou moeten hebben voor het achterop komende verkeer?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!