Wat gaat of heeft de fietsforum renner gegeten vandaag.
Zorro is ergens pissig over denk ik.
Anyway, ik ben geen aanhanger van de stelling : je bent wat je eet.
Het menselijk lichaam is een complexe chemische fabriek die het niet zoveel uitmaakt wat je erin kiept als maar niet heel erg eenzijdig is.
Verder ben ik ook niet het type je mag alles van me weten, sommige dingen zijn gewoon privedomein, elke scheet op internet is me nog steeds vreemd.
Het menselijk lichaam is een complexe chemische fabriek die het niet zoveel uitmaakt wat je erin kiept als maar niet heel erg eenzijdig is.
Verder ben ik ook niet het type je mag alles van me weten, sommige dingen zijn gewoon privedomein, elke scheet op internet is me nog steeds vreemd.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Sweety2008
- Forum-lid
Mee eens. +1Keezx schreef:Zorro is ergens pissig over denk ik.
Ghost Nivolet 6LC
Kippensoep en nadien ajuinaardappelen met varkenshaasje. Als dessert een heerlijke kaastaart met framboise.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Mis ook al 2 dagen de taart...Keezx schreef:Geen stokbrood met brie na?Orlok schreef:Vandaag een uitsmijter spek en kaas met een lekker glas wijn Rose d'Anjou.!
Ik ook, maar dat komt wel weer.Supergrover schreef:Mis ook al 2 dagen de taart...Keezx schreef:Geen stokbrood met brie na?Orlok schreef:Vandaag een uitsmijter spek en kaas met een lekker glas wijn Rose d'Anjou.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Nou eigenlijk, uit pure belangstelling ben ik dan best benieuwd wat iemand die alles maar onzin vindt dan wel eet. Niet om af te zeiken maar gewoon uit interesse.Keezx schreef:Zorro is ergens pissig over denk ik.
Veni. Vidi. Fietsie.
the fat you eat is the fat you wear.Keezx schreef:Zorro is ergens pissig over denk ik.
Of nog : ieder pondje gaat door het mondje ...xml schreef:the fat you eat is the fat you wear.Keezx schreef:Zorro is ergens pissig over denk ik.
Maar dan maakt het niet zoveel uit waar dat pondje uit opgebouwd is. Behalve als je alle hypes gelooft en volgt.i-mac schreef:Of nog : ieder pondje gaat door het mondje ...xml schreef:the fat you eat is the fat you wear.Keezx schreef:Zorro is ergens pissig over denk ik.
-
- Forum-lid
En elk 1/2 pondje uit het kontjei-mac schreef:Of nog : ieder pondje gaat door het mondje ...xml schreef:the fat you eat is the fat you wear.Keezx schreef:Zorro is ergens pissig over denk ik.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
overigens deze ochtend zoals bijna elke andere ochtend: dubbele portie havermoutpap bereidt met water, banaan in stukjes er in en halve appel in blokjes erin alsook wat suiker.
vanmiddag: twee sneden bruin brood als tussendoortje. drie weetabix koekjes met havermout en sojamelk. drie bananen in stukjes erbij, een halve appel en een halve peer in blokjes er ook nog bij.
vanmiddag: twee sneden bruin brood als tussendoortje. drie weetabix koekjes met havermout en sojamelk. drie bananen in stukjes erbij, een halve appel en een halve peer in blokjes er ook nog bij.
Al dagen snik verkouden, grieperig en niks hardlopen, wandelen laat staan fietsen.
Niet dat ik me verveel
Straks opa en oma verwennen met Sweet & Sour Shrimps
Voor 4 personen
400 gram grote gepelde garnalen
1 grote ui in stukjes
2 rode paprika's in stukjes (1 rood 1 geel is ook leuk)
2 tomaten (niet te rijp) in partjes
1 grote winterpeen in mooie blokjes
1 teentje knoflook gesnipperd
1/2 verse ananas in blokjes
2 el zoete chili saus (liefhebbers doen een extra scheut)
1 el azijn (balsamico doet het ook erg goed )
3 el tomatenketchup
1 el ketjap manis
2 el bruine suiker
bakboter of olie (geen olijf dit keer )
bloem
1 ei
Fruit de knoflook in de boter of olie. Bak hierin de wortel en ui als eerste, voeg dan de paprika toe en daarna de tomaten. Voeg een beetje water toe en laat het gaar worden. Mag geen pap worden. Voeg chili saus, tomatenketchup, azijn en ketjap toe.
Als je van spicy houdt doe er we wat gesnipperde rode pepers bij.
Zet het vuur laag en roer goed door en voeg de bruine suiker toe. Laat rustig inkoken, want het geheel mag niet te waterig zijn.
Haal de garnalen door een geklutst ei en wentel ze in een stevig laagje bloem. Herhaal als het laagje te dun is. Bak de garnalen snel gaar in een aparte pan.
Als de garnalen klaar zijn toevoegen aan de groentemix en voorzichtig door elkaar roeren. Direct serveren. Lekker met witte rijst of dunne noedels.
Niet dat ik me verveel
Straks opa en oma verwennen met Sweet & Sour Shrimps
Voor 4 personen
400 gram grote gepelde garnalen
1 grote ui in stukjes
2 rode paprika's in stukjes (1 rood 1 geel is ook leuk)
2 tomaten (niet te rijp) in partjes
1 grote winterpeen in mooie blokjes
1 teentje knoflook gesnipperd
1/2 verse ananas in blokjes
2 el zoete chili saus (liefhebbers doen een extra scheut)
1 el azijn (balsamico doet het ook erg goed )
3 el tomatenketchup
1 el ketjap manis
2 el bruine suiker
bakboter of olie (geen olijf dit keer )
bloem
1 ei
Fruit de knoflook in de boter of olie. Bak hierin de wortel en ui als eerste, voeg dan de paprika toe en daarna de tomaten. Voeg een beetje water toe en laat het gaar worden. Mag geen pap worden. Voeg chili saus, tomatenketchup, azijn en ketjap toe.
Als je van spicy houdt doe er we wat gesnipperde rode pepers bij.
Zet het vuur laag en roer goed door en voeg de bruine suiker toe. Laat rustig inkoken, want het geheel mag niet te waterig zijn.
Haal de garnalen door een geklutst ei en wentel ze in een stevig laagje bloem. Herhaal als het laagje te dun is. Bak de garnalen snel gaar in een aparte pan.
Als de garnalen klaar zijn toevoegen aan de groentemix en voorzichtig door elkaar roeren. Direct serveren. Lekker met witte rijst of dunne noedels.