Fons bikes
Die spacertorens zijn overduidelijk een slap aftreksel van die van oma Terry.
Liv is ook al een tijdje een op zichzelf staand merk. Het is dus niks nieuws en ook niks interessants. Bij de grote merken zullen heel wat meer uurtjes aan r&d voor damesracefietsen worden besteedt dan bij Fons.
Liv is ook al een tijdje een op zichzelf staand merk. Het is dus niks nieuws en ook niks interessants. Bij de grote merken zullen heel wat meer uurtjes aan r&d voor damesracefietsen worden besteedt dan bij Fons.
Campagnolo Ultra Dork
Wat mij opvalt is dat jullie hier nogal hard blijven over doorbomen . Blijkbaar moet het finale nekschot gegegeven worden en is alles negatief . Nederlanders zijn duidelijk harder voor elkaar dan wij Belgen
De hoge spacer toren en kettinglijn duidt eerder op amateurisme en kan men nog van leren
Feit is Fons had een lul marketingverhaal vol met onwaarheden en was niet netjes in de reacties . Vk heeft artikel aangepast .... Point taken
Producten zijn serieus overprijsd, sommige hipsters hebben dit soort lulverhaal,en bepampering net nodig en moeten zich speciaal voelen , dat ze zich dan laten bedotten is eerder zelf uit onwetendheid en het ego dat moet gestreeld worden . Komen ze daarna wel achter
Laat de consument nu maar uitmaken , iedereen kent ondertussen voldoende het verhaal
De hoge spacer toren en kettinglijn duidt eerder op amateurisme en kan men nog van leren
Feit is Fons had een lul marketingverhaal vol met onwaarheden en was niet netjes in de reacties . Vk heeft artikel aangepast .... Point taken
Producten zijn serieus overprijsd, sommige hipsters hebben dit soort lulverhaal,en bepampering net nodig en moeten zich speciaal voelen , dat ze zich dan laten bedotten is eerder zelf uit onwetendheid en het ego dat moet gestreeld worden . Komen ze daarna wel achter
Laat de consument nu maar uitmaken , iedereen kent ondertussen voldoende het verhaal
Denk dat wij allemaal werken in "een uiterst professionele omgeving " met alleen maar "competente , gedreven mensen" die alleen maar werken met "duurzame materialen speciaal voor U geselecteerd... " of een "top dienstverlening die ten allen tijde voor u klaar staat "
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je mist hier een heleboel sarcastische smilies. Ik sta elke keer weer vol verbazing te kijken naar de rijen gegadigden voor een zwarte bak slootwater.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tussen rood en wit is natuurlijk kolder. Tussen duur en goedkoop is een ander verhaal.
Less is bore
- devriesman
- Forum-lid
Ooit blind wijn getest?daniel1975 schreef: ↑11 sep 2018 17:05 Tussen rood en wit is natuurlijk kolder. Tussen duur en goedkoop is een ander verhaal.
-
- Forum-lid
De heren van Fons beginnen het te leren.
Hun verhaal wordt ineens verdraaid en er wordt toegegeven dat het geen eigen frame is:
https://www.bndestem.nl/breda/heibel-in ... ~a9180758/
Het design van hun website is ineens aangepast en de kleuren van trefectamobility.com zijn vervangen door andere kleuren. Als het echt origineel hun design was dan zouden ze het toch wel laten staan?
Alleen jammer dat ze nog steeds niet snappen dat liegen/verdraaien niet netjes is.
De betreffende cardioloog is een vriend van Jos. Ik ga zijn naam hier alleen niet noemen omdat dit niet netjes is. Ook hij heeft geen uitspraken gedaan over dames racefietsen.
Het zou kunnen dat ze inderdaad een theoretisch onderzoek hebben gedaan, dat kan ik niet bewijzen maar dat is niet wat er gezegd wordt in de media.
Hun verhaal wordt ineens verdraaid en er wordt toegegeven dat het geen eigen frame is:
https://www.bndestem.nl/breda/heibel-in ... ~a9180758/
Het design van hun website is ineens aangepast en de kleuren van trefectamobility.com zijn vervangen door andere kleuren. Als het echt origineel hun design was dan zouden ze het toch wel laten staan?
Alleen jammer dat ze nog steeds niet snappen dat liegen/verdraaien niet netjes is.
Ik ben toch wel heel benieuwd naar hun marktonderzoek. De fietsende vrouwen in hun omgeving is niks gevraagd. Terwijl dat wel wordt geïnsinueerd: https://fons-bikes.nl/lifestyle/a-she-storyFons Bikes stelt dat het bedrijf de geometrie van het volgens hen optimale frame heeft bepaald op basis van fysiologische data en marktonderzoek. Vervolgens bleek een Taiwanese producent een bestaand frame met die afmetingen leverbaar te hebben, verklaart Fons Bikes nu.
De betreffende cardioloog is een vriend van Jos. Ik ga zijn naam hier alleen niet noemen omdat dit niet netjes is. Ook hij heeft geen uitspraken gedaan over dames racefietsen.
Het zou kunnen dat ze inderdaad een theoretisch onderzoek hebben gedaan, dat kan ik niet bewijzen maar dat is niet wat er gezegd wordt in de media.