Wielerseizoen 2019
De aanlopen naar de sprint waren ook zwaarder dan bij de gemiddelde sprintetappe in de Tour. Dan is het niet vreemd dat die grote versnelling er niet is aan het eind. Volgens zijn eigen zeggen is zijn inhoud wel vergroot. Zo'n etappe als gisteren had hij vorig jaar niet zo kunnen doorstaan.
Ik vraag me wel af of hij niet te zwaar wordt voor de bergen. Hij lijkt wel Jeffrey Hoogland naast Bernal.
Ik vraag me wel af of hij niet te zwaar wordt voor de bergen. Hij lijkt wel Jeffrey Hoogland naast Bernal.
- daniel1975
- Forum-lid HC
(Gepikt van WW-forum)
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Dat geel kleed inderdaad niet af
Maar tuurlijk moet je nu nog niet superscherp staan en het waren gemene etappe,s
Maar tuurlijk moet je nu nog niet superscherp staan en het waren gemene etappe,s
- Tracing_NL
- Forum-lid
Niet zo scherp ogen? tsjonge jonge. Wat zijn we weer lekker zuur . Hij heeft twee dagen de ballen uit zijn broek gereden. In twee van de meest mooie waaier etappes die ik ooit heb gezien bleef hij als een van de weinige (tweede dag enige) topsprinters aan de kop van de wedstrijd. Maandag was echt een heel sterk nummer! Diep Diep respect.
Zeker in dat soort etappes kom je er niet met lekker achter je ploegmaten beetje uitbollen tot de laatste 20 km.
Als hij dan gisteren door het sleurwerk van SKY ff verkeerd zit, toch nog teruggereden is en net op tijd weer aansluit bij de kop dan kun je wel eens een keer niet zo fris zitten bij een sprint.
Marcel Kittel is al drie dagen niet van de partij, evenals Greipel, Cavendish eva. Tel uw zegeningen!
Zeker in dat soort etappes kom je er niet met lekker achter je ploegmaten beetje uitbollen tot de laatste 20 km.
Als hij dan gisteren door het sleurwerk van SKY ff verkeerd zit, toch nog teruggereden is en net op tijd weer aansluit bij de kop dan kun je wel eens een keer niet zo fris zitten bij een sprint.
Marcel Kittel is al drie dagen niet van de partij, evenals Greipel, Cavendish eva. Tel uw zegeningen!
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat die foto enorm vertekend hoor. Verkeerde hoek, net even diep inademen. Kan mij niet voorstellen dat dit de werkelijkheid is, zo vond ik hem ook niet ogen.
Dat hij in de bergen wat moeite gaat krijgen zou zomaar kunnen. Hopen dat hij in de buurt van een van de franse sprinters van dienst zit tijdens de tour, dan wordt de limiet opgerekt
Dat hij in de bergen wat moeite gaat krijgen zou zomaar kunnen. Hopen dat hij in de buurt van een van de franse sprinters van dienst zit tijdens de tour, dan wordt de limiet opgerekt
Less is bore
Ik zeg: +1!Tracing_NL schreef: ↑13 mar 2019 09:57 Niet zo scherp ogen? tsjonge jonge. Wat zijn we weer lekker zuur . Hij heeft twee dagen de ballen uit zijn broek gereden. In twee van de meest mooie waaier etappes die ik ooit heb gezien bleef hij als een van de weinige (tweede dag enige) topsprinters aan de kop van de wedstrijd. Maandag was echt een heel sterk nummer! Diep Diep respect.
Groenewegen was maandag echt van grote klasse en gisteren was er gewoon net teveel aan.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Geeft op deze manier wel meer ruimte voor sponsor uitingen...
Of is zijn ingebouwde airback spontaan afgegaan zoals je dat bij de Moto GP-rijders ook ziet gebeuren als ze er af vallen.
Voor het overige ben ik het met zijn prestaties tot nu toe tevreden.
Of is zijn ingebouwde airback spontaan afgegaan zoals je dat bij de Moto GP-rijders ook ziet gebeuren als ze er af vallen.
Voor het overige ben ik het met zijn prestaties tot nu toe tevreden.
...