Dat moet ik dan zijn!Wie zijn dan die mensen die voortdurend ingehaald worden?
Wat ik niet kan laten als ik op de fiets zit...
Chi va piano, va sano e va lontano !
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
Lijkt me een terechte constatering, enne, wie geeft er nu een hoop geld uit aan een traag en levensgevaarlijk vervoermiddel, dat de berijder in de meeste gevallen nergens naar vervoert.. , (niks mis mee, IMHO)
waar ik mezelf met regelmaat op betrap: naar mn schaduw kjken... hoe zit ik...
... en ik kan het niet uitstaan dat er iemand voor me rijdt.. ik MOET er voorbij...(wat irritant vaak niet lukt... shit happens.. life sucks...)
waar ik mezelf met regelmaat op betrap: naar mn schaduw kjken... hoe zit ik...
... en ik kan het niet uitstaan dat er iemand voor me rijdt.. ik MOET er voorbij...(wat irritant vaak niet lukt... shit happens.. life sucks...)
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Even dit topic opgediept uit de grotten van het forum.
Kwam er vandaag achter dat ik het vooral niet kan laten om steeds te denken... Het is maar een duurritje... dus wat kan jou dat strava schelen..
Kwam er vandaag achter dat ik het vooral niet kan laten om steeds te denken... Het is maar een duurritje... dus wat kan jou dat strava schelen..
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- jeroenkuiper
- Forum-lid
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
+1anaszi2.0 schreef:Wat een opluchting dit topic, ik dacht dat ik gek was.
Goeie ouwe koe dit!!
2 klopjes met mijn linkerhand op de linkerkant van het stuur, en 3 met mijn rechterhand op de rechterkant van het stuur tegen het lekrijden…….. En ik rij notabene tubeless.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Ja leuk topic!
Dit vind ik een van de mooiste:
Dit vind ik een van de mooiste:
Ik moet nog heel hard nadenken wat ik zelf nou helemaal doe, ik kom niet verder dan compulsief mijn winterspatbord recht duwen als ik denk dat het scheef zit.pierre92 schreef:Doen alsof je winnend over een finish komt, midden in een polder.
Veni. Vidi. Fietsie.
Van dit soort topics moeten we er meer van hebben!
**ik kijk veel te vaak , tussen mijn benen door, op welk tandje mijn ketting ligt.
**Vroeger toen ik jonger was, droomde ik dat ik een hele goede renner was, en verschrikkelijk hard kon fietsen....maar dat gaat over als je ouder wordt.
** en dan mijn lastigste" ik kan het niet laten" >
altijd maar weer mijn "klep" open en een praatje maken.Soms stop ik gewoon langs de kant en vraag wat aan iemand en voor je het weet sta ik weer tien minuten(of langer) te kwekken.
Daarom moet je mij ook niet in een groep laten rijden, want ik "lul" je de oren van de kop.
**ik kijk veel te vaak , tussen mijn benen door, op welk tandje mijn ketting ligt.
**Vroeger toen ik jonger was, droomde ik dat ik een hele goede renner was, en verschrikkelijk hard kon fietsen....maar dat gaat over als je ouder wordt.
** en dan mijn lastigste" ik kan het niet laten" >
altijd maar weer mijn "klep" open en een praatje maken.Soms stop ik gewoon langs de kant en vraag wat aan iemand en voor je het weet sta ik weer tien minuten(of langer) te kwekken.
Daarom moet je mij ook niet in een groep laten rijden, want ik "lul" je de oren van de kop.