Winter OS
Jammer dat het niet op een normale tijd werd uitgezonden.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ja dat is ook één van die leuke dingen van een OS: je wekker zetten om dat ene wedstrijdje live te kunnen zien.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben dan wel weer blij dat de komende zomer- en winterspelen gewoon in Europa zijn. Normale tijdzone en normalere regimes….
Less is bore
+ grote kans op natuursneeuw. Alhoewel het in de Dolomieten erg weinig sneeuwt.
-
- Forum-lid
Hahaha, heel herkenbaar. Een wekker zetten op onmogelijke tijden doe ik momenteel eigenlijk alleen nog maar voor OS wedstrijden. Heel erg vroeger ook nog wel eens voor bokspartijen (en laat opblijven ook voor Rockpalast op de Duitse zender natuurlijk).
Wat voor mij ook kenmerkend is voor de OS, zowel winter als zomer, is het volgen van sporten waar ik in de tussenliggende vier jaren eigenlijk nooit naar kijk.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
uninvitedguest schreef: ↑21 feb 2022 11:53Klopt, al is dat voor mij dit jaar toch minder geweest. Heb weinig van het skieen gezien bijvoorbeeld door het tijdverschil.
Less is bore
https://podcasts.apple.com/nl/podcast/i ... 0551626061
Goede opmerkingen van Thijs Zonneveld over het waterhoofd van de Nederlandse sportpyramide.
Goede opmerkingen van Thijs Zonneveld over het waterhoofd van de Nederlandse sportpyramide.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben nog van de lezende pers......
Sowiso zodra ik het waterhoofd van Maurits Hendriks zie dan schiet mijn vinger al naar de zapp-knop. Wat een baal hooi is dat.
Sowiso zodra ik het waterhoofd van Maurits Hendriks zie dan schiet mijn vinger al naar de zapp-knop. Wat een baal hooi is dat.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik ben dol op podcasts, alleen niet zo dol op Zonneveld.
En je kunt natuurlijk -misschien terecht- kritiek hebben op Hendriks maar voorlopig is hij wel succesvol geweest de afgelopen jaren. De vraag is of dat ook zijn verdienste is en voor welk deel dan, aangezien de sporters uiteindelijk de prestaties hebben geleverd.
Ik heb daar niet veel inzicht in.
En je kunt natuurlijk -misschien terecht- kritiek hebben op Hendriks maar voorlopig is hij wel succesvol geweest de afgelopen jaren. De vraag is of dat ook zijn verdienste is en voor welk deel dan, aangezien de sporters uiteindelijk de prestaties hebben geleverd.
Ik heb daar niet veel inzicht in.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Onafhankelijk van wie het zegt, ben ik het vaak met TZ eens. Zo is de fixatie op de beste investering in medailles doorgeslagen. Iedere regeling waarin paardjehupsen wordt gesubsidieerd (ja, van de loterij, maar dan nog) ben ik niet blij mee.
Niet zijken maar reiden !