Dank je Neos, als ik een groen met zwarte Ad Verstegen Special tegen kom zal ik je meteen groeten.
Ik denk wel dat ik hier mee sneller naar boven kan, ook al is het geen superlichte fiets. Het scheelt behoorlijk wat gewicht tegen over mijn Target.
foto van je fiets
Hoi Buzz, de fiets gaat inderdaad mee naar Oostenrijk, maar of ik ik de Kitzbühler Horn meepak op de fiets, daar ben ik nog over aan het twijfelen. Het is na alle info te hebben gelezen zo op het oog een pittig heuveltje. Misschien word het nu de Grossglockner ipv de Kitzbühler Horn.
Er zit inderdaad een 12-27 casette op.
Ik kijk er na uit om er straks de weg mee op te gaan.
PS. mijn fiets weet nog van niks, dus niet doorvertellen he.
Er zit inderdaad een 12-27 casette op.
Ik kijk er na uit om er straks de weg mee op te gaan.
PS. mijn fiets weet nog van niks, dus niet doorvertellen he.
Als ie gaar is kom ik terug
M'n Racefiets, ondertussen alweer een oudje maar nog weinig kilometers gemaakt, Look KG 171:
Ik heb ook een MTB erbij voor woon-werk verkeer en af en toe in het bos voor de fun, een TREK 4500 uit 2005:
Misschien ga ik deze zomer nog een andere racefiets kopen
Ik heb ook een MTB erbij voor woon-werk verkeer en af en toe in het bos voor de fun, een TREK 4500 uit 2005:
Misschien ga ik deze zomer nog een andere racefiets kopen
Fiets ? Dat noemen ze geloof ik een dranghek.... pas maar op dat ie niet door de gemeente in een vrachtwagen geladen wordt als ie een keer ergens staat Vindt het wel een aparte fiets, maar die zadelpen, hoe lang is die?
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé
-
- Forum-lid
Madone 5.2 zelf opgebouwd, mijn eerste
Staat de aankomende tijd in de huiskamer.
<a target="_blank" href= "http://ikikikik.mijnalbums.nl/">Project 5.2</a>